Film z prezentacji Unreal Engine na GDC
brzydkie zachowanie tego dziennikarza, haniebne, potem powiedzą że Krzysiek z ukrycia to nagrał, i będzie na Polskę , nigdzie nas już nie zaproszą i nie dopuszczą i przezwisko polac będzie miało restrykcje, chociaż z drugiej strony wizy. No ale.
Matekso ee tam to przecież wrzucony na jakiś ukraiński kanał filmik więc co nam do tego;p btw zamiast łatać te silnik to niech wydadzą już UE4 chyba, ze to już będzie w kolejne fazy przechodzić płynnie
ziew... nic specjalnego ble :(
Jakoś wielkiego zrywu technologicznego tu nie widze, ciekawe, fajne, ale spodziewałem się lepszych rozwiązań zwłaszcza ze względu na opis sprzętu jaki to obsługuje.
to jest jakiś specjalny zabieg marketingowy? przecież oni i tak wiedzą, że to wycieknie, nie mogliby od razu dać w ładnej jakości?
na razie trudno mi coś powiedzieć, IMO jakiegoś wielkiego szału to nie robi
jeśli za lepszą rozdzielczością, geometrią i teksturami nie będzie szła znaczna rozbudowa fizyki i złożoności gier to będę zawiedziony :P
@maxreal
To znaczy czego konkretnie się spodziewałeś? Bo niektóre filmiki CGI wyglądają gorzej od tego, nie wspominając już o samych grach, nawet Crysis wygląda przy tym biednie.
Silnik to oferuje ale żadna gra na tym silniku tak wyglądać niestety nie będzie.
gry już w tej chwili są tak ładne że to szału nie robi. Kiedyś postęp technologiczny był bardzo widoczny, teraz to tylko małe kroczki. Zresztą coraz więcej ludzi zaczyna rozumieć że grafika nie jest najważniejsza. Nie jaram się.
Dobra... ale czym się tak chwalą? Mogli by chociaż postarać się, żeby to wyglądało chociaż trochę realistycznie. Pewnie bez tego deszczu by wyszło jeszcze gorzej.
skatefish, masz na myśli jakieś jeszcze argumenty poza koniecznością posiadania ultra kompa ? Bo prędzej czy później będą tak wyglądać i lepiej.
hellgate82, "gry już w tej chwili są tak ładne że to szału nie robi" do tego się nie umywają, jakby tak każdy myślał to dziś siedziałbyś na kompie z rivatnt albo nawet nie i grał na FULL kwadratach.
To że grafika nie jest najważniejsza wie większość (choć wytłumacz to trollom ps3 i ich porównaniami wszystkiego do u3, kz3, także i tej prezentacji), ale to nie znaczy że jest nieważna, ja osobiście chcę ultra realistycznej grafiki , a to co pokazał epic jest kolejnym krokiem w tą stronę.
No i co ?
na takich detalach będzie wstanie go uciągnąc tylko pc bo konsole mają za małą moc obliczeniową
A nawet gdyby to będzie tak okrojony że będzie wyglądał jak Unreal 3 w nowej wersji.
Takie pokazówki nic o technologii nie mówią
Sprawdzcie sobie UNIGINE HEAVEN 2, na dx 11 z tesselacją.
Ale co z tego skoro robienie takich gier się nie opłaca bo powstac musiały by tylko na pc, mało który producent sie na to odważy.
a sony ani ms ani myślą o wydaniu nowej konsoli tylko starają się wydusić jeszcze $ ze starych śmieci.
@barakudo - dlatego PCtowcy czekaja z utesknieniem na nowa generacje konsol, bo wtedy ruszy sie cos z grafika w grach.
Grafika bardzo ładna, ale to nie tego oczekujemy od nowej generacji. Jedyną rzeczą, która denerwuje w obecnej generacji pod względem graficznym to brak obsługi 1080p, przez co bardzo wiele tracimy na jakości grafiki przy telewizorach Full HD.
Nowa generacja pokaże raczej pazur trochę pod innym względem. Oczywiście teksturki będą w wyższej rozdzielczości, teselacja doda szczegółów, ale to dużo bardziej zaawansowana fizyka będzie czymś co zdefiniuje nową generację. Destrukcja otoczenia na masową skalę, proceduralna animacja postaci, fizyka płynów itd... to jest coś co może kompletnie zmienić oblicze gier i dać zupełnie inny wymiar rozrywki.
Poza tym o ile technologia sama w sobie jest już w bardzo zaawansowanym stadium i zbyt wiele wycisnąć się już nie da. Tak narzędzia developerskie wciąż mają przed sobą długą drogę. Obecny trend jest taki, aby jak najwięcej czynności zautomatyzować. Proceduralna zmiana warunków pogodowych, generowanie terenu, ba nawet miast, czy gotowych lokacji to zagadnienia obecnie usilnie rozwijane.
Już dawno minęły czasy, gdy zespół mógł napisać własny silnik od zera. Teraz praktycznie każdy developer korzysta z jakiegoś middleware.
Ale rzeczywiście czuć Blade Runner'a, tak jak ktoś napisał w pierwszym komentarzu na YouTube.
OK, ciemnosci i czarnosci, dlaczego na UE nie moga chlopaki pokazac dobrze wygladajacych scen za dnia? Ja wole dzienne lokacje. Pozatym tak jak ktos napisal, efekty tam sa jak w filmie z Pixara tyle, że w grze nie ma prawa być tyle tego nagromadzone, bo wtedy takie gry ograniczaly by sie chyba do jednego pomieszczenia lub małej lokacji jak z tego filmu.
Jak w 2012 nie będzie, żadnej nowej konsoli to odstawiam mojego Xboxa bo jak widzę różnicę między PC a obecnymi konsolami to mnie h** strzela!!!
gry beda wygladaly jak film jak przekrocza bariere 20 ghz na rdzeniu w grafie i wsadza tam 3 tb ramu
a cpu beda mialy 300 rdzeni.... kazdy po 10 ghz
Dziwne to jest...Całość wygląda jak render, brak wielokątowości, tekstury w bardzo wysokiej rozdzielczości, ładne efekty (odbicia etc), nawet animacje wyglądają jak na render....
Ja wiem że to było na 3 najlepszych GeForcach, ale na dostępnej już technologii...Nie chce mi się w to wierzyć, że taki postęp jest już dostępny (w sumie za parę lat), trochę to podejrzane...
Bo podobno to nie był render a gość pokazał że może swobodnie ruszać kamerą, ale ja tam żadnego gameplay-u nie widzę...Niech ktoś sprostuje mój tok myślenia...
P.S. Jeżeli z nową generacja konsol przyjdzie taka grafika i takie rozbudowanie (oby, jeszcze lepsza fizyka, brak skryptów, automatyzacja systemów) to jestem za jak najszybszym wprowadzeniem nowych konsol. Wówczas znowu IMHO problemem będzie miejsce na dysku, długie instalacje, gry na płytach BLU Ray...Tak mi się przynajmniej wydaje....Już od dawna myślałem nad tym czy gry mogłyby wyglądać jak cinematicki z WoWa, Mass Effecta, i jak fajnie byłoby grać w coś takiego, być może spełni się to w niedalekiej przyszłości...
Nowy BF na nowym silniku, teraz to...developerzy powoli szykują się do następnej generacji konsol, obstawiam, że M$ na tegorocznym E3 wyskoczy z xboxem 720(???)...sony pewnie trochę później...
.Już od dawna myślałem nad tym czy gry mogłyby wyglądać jak cinematicki z WoWa, Mass Effecta,
Oczywiście, że mogą. 15 lat temu ludzie też zastanawiali się, czy jakaś gra kiedykolwiek pobije graficznie pierwszego Quake'a...
Swoją drogą, fajny klimat na tym filmiku, mam nadzieję, że urodzi się tego jakaś gra:)
@barakudo rozumiem że już znasz całkowitą specyfikację przyszłych konsol tak ? Ok spoko...
@HETRIX22 [ gry online level: 41 - PLEBS ] >Ja tam czekam aż na Unreal Engine zrobią Unreal Tournament !!!
Kazda gra z serii Unreal Tournament byla do tej pory robiona na roznych edycjach silnika Unreal Engine. Nie wiem zatem na co czekasz..
@Kreek [ gry online level: 21 - Senator ]: dzisiaj jeszcze nei moga i przez pare najblizszych lat nie beda mogly.
@AIDIDPl [ gry online level: 27 - Major ]: a co w tym podejrzanego? I ty mozesz meic dzisiaj dynamiczna tesselacje, wysoki polycount i mnostwo efektow swietlnych z wyzszej polki, Po prostu wszystko to wymaga odpowiednio silnej maszyny, a poki co prawie nikt nie posiada tak wypasionych maszyn, by oplacalo sie robic gry na tym poziomie.
I zgadz asie, wedlug relacji 1up.com, koles poruszal swobodnie kamra w czasie rzeczywistym. Bo widzisz - rendering na silniku gry w czasie rzeczywistym wcale nie musi miec niczego wspolnego z gameplayem, poneiwaz to bym pokaz mozliwosci silnika, a nie nowej gry tworzonej przez EPIC.
Ludzie, ale co Wy chcecie? Aby gry wyglądały jak rzeczywistość? Nigdy bym tego nie chciał, bo po prostu byłoby to nudne.
Drau ---> No ale teraz, po następnej generacji konsol, mogą być robione takie gry, z takim gameplay-em...
a co w tym podejrzanego? --> No bo ja tam nie widziałem żeby ktoś ruszał kamerą, bardziej mi to przypominało jakiś zwiastun...
a nie nowej gry tworzonej przez EPIC. ---> Podobnież, to było demo jakieś gry od Epic....
Napisali że Frostbite 2 może mieć "nielichego" konkurenta. Dopóki nie wyjdzie UE 4.0 to na razie mają spokój...
P.S. Jest jakaś obecna gra korzystająca z tesalacji?
Sranie w banie. Najzwyczajniej w świecie zrenderowany filmik w wysokiej rozdzielczości.
@AIDIDPl [ gry online level: 27 - Major ]: wyjasnij mi o "jaki" gameplay ci chodzi,m bo nei bardzo rozumiem. Przeciez tam nie bylo zadnego gameplaya, o czym pisalem wczesniej.
@Mortalking [ gry online level: 23 - Generał ]: rotfl :) "nie damy sobie wmowic ze czarne jest czarne, a biale jest biale" co? ;]
Drau ---> Teraz to już ja nie rozumiem, na tym pokazie nie było rozgrywki, tylko koleś se kamerą ruszał(podobno), ale ja tego nie zauważyłem, nie wiem w którym momencie on ruszał tą kamerą...
@Nomad_91
Rozbawiasz mnie :)
rozsiądź się przed swoim Iks Czysta Sześćdziesiąt i patrz na pixele :)
Bo czytałem Twoje posty i za każdym razem to samo: "Nie jestem za żadną z platform, bo każda ma wady i zalety" no taa...
Takie stereotypy to opowiadaj kuzynom.
Swoją drogą gdy wyjdą super nowe hiper uber konsole - fakt - przez jakiś czas będzie masturbacja przed TV jaka to grafa nie jest itp itd.
Ale gdy po jakimś czasie znowu PC przejmie pałęczkę to zaczniesz gadać "grafika się nie liczy ^^"
Jesteś śmieszny.
A tak poza tematem: UE uważam za najbardziej jaskrawo-zajebiście dobrany kontrastowo i stylistycznie silnik graficzny :)
@up Ale tu nie ma o czym dyskutować, bo dla Ciebie tylko PC ma zalety...
A co do "Nie jestem za żadną z platform, bo każda ma swoje wady i zalety" - po prostu nie jestem fanboyem ;]
EDIT: A i jeszcze coś. Gdyby dla mnie liczyłaby się tylko grafika, to żadnego CoDa (Oprócz czwóreczki :) ) bym nawet nie dotknął.