autor: Kamil Zwijacz
Fighter Within to bijatyka na konsolę Xbox One wykorzystująca sensor Kinect
Do sieci przedostały się pierwsze informacje dotyczące kolejnej gry firmy Ubisoft - Fighter Within. Wiemy już, że będzie to bijatyka nowej generacji wykorzystująca sensor Kinect z konsoli Xbox One.
Dwa dni temu pisaliśmy o zarejestrowaniu przez firmę Ubisoft domen internetowych związanych z nazwą Fighter Within. Dziś, dzięki Google Cache, poznaliśmy pierwsze informacje na temat nowej produkcji francuskiego koncernu. Będzie to bijatyka wykorzystująca sensor Kinect z konsoli Xbox One.
Zamieszczone na nieaktywnej już stronie gry informacje głoszą, że Fighter Within to produkcja nowej generacji, która zapewni wrażenia uczestniczenia w prawdziwej walce. Tytuł wykorzysta nowy kontroler ruchu firmy Microsoft, więc zdecydowanie nie będzie to zwykła bijatyka. Rozgrywka opierać ma się na wykonywaniu ciosów, kopnięć, kombosów, rzutów i ataków specjalnych, czyli wszystkiego tego, co robi się w normalnej pozycji tego typu. Jednak w tym przypadku będziemy bić się wykorzystując całe swoje ciało.
Możliwe mają być rozgrywki multiplayer lokalnie, w jednym pokoju i przez internet. W walce, oprócz swojej zręczności, wykorzystamy także elementy otoczenia i totemy. Te będzie się zbierać, a później ustawiać na polu walki, by ataki zyskiwały dodatkową moc. Do tego wszystkiego dojdzie niesamowita oprawa graficzna, ekstremalne projekty aren, itd.
Niestety nie dysponujemy żadnym zwiastunem czy chociażby screenem, więc ciężko stwierdzić jak to wszystko będzie prezentować się w akcji. Oficjalnej zapowiedzi można chyba jednak spodziewać się na targach Gamescom, które odbędą się w dniach 21 – 25 sierpnia. Przy okazji warto wspomnieć, że w 2010 roku firma Ubisoft wypuściła grę Fighters Uncaged na Kinecta (X360). Wygląda więc na to, że będzie to rozwinięcie tego pomysłu. Czekamy na dalsze szczegóły.