Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 maja 2006, 07:14

F.E.A.R. 360 - pierwszy obrazek i przybliżona data premiery

Koncern Vivendi Games opublikował wczoraj pierwszy obrazek z gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, przeznaczonej na konsolę Xbox 360. Przy okazji dokonano też korekty w dacie premiery programu, która nie jest już tak optymistyczna, jak to się jeszcze wczoraj wydawało.

Koncern Vivendi Games opublikował wczoraj pierwszy obrazek z gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, przeznaczonej na konsolę Xbox 360. Przy okazji dokonano też korekty w dacie premiery programu, która nie jest już tak optymistyczna, jak to się jeszcze wczoraj wydawało.

F.E.A.R. 360 - pierwszy obrazek i przybliżona data premiery - ilustracja #1 Z udostępnionych informacji wynika, że F.E.A.R. nie zadebiutuje wiosną bieżącego roku, ale dopiero jesienią. Prace nad konwersją gry, która ma być nieco bogatsza od PeCetowego pierwowzoru, idą pełną parą. Na szczegółowe informacje dotyczące usprawnień w trybach dla jednego i wielu graczy, musimy jednak poczekać do rozpoczynających się w przyszłym tygodniu targów E3. To właśnie wtedy Vivendi Universal zamierza ujawnić w pełnej krasie projekt konwersji, która przygotowywana jest przez studio Day 1 pod ścisłym nadzorem ludzi z Monolith Productions.

Czytelnikom, którzy do tej pory nie mieli okazji zapoznać się z omawianym programem przypominamy, że F.E.A.R. to pierwszoosobowa strzelanina, która pozwala wcielić się w rolę członka elitarnej drużyny komandosów, wkraczającej do akcji zawsze tam, gdzie występują zjawiska paranormalne. Gracz staje tu do walki z armią świetnie wyszkolonych, sklonowanych żołnierzy, dowodzoną przez psychopatę Paxtona Fettela. To jednak nie on będzie największym utrapieniem jednostki F.E.A.R. w tej misji, ale tajemnicza dziewczynka o imieniu Alma...

Więcej informacji na temat F.E.A.R (w wersji na PC), znajdziesz jak zwykle na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej