GTA VC: The NextGen Edition ma dokładną datę premiery. Projekt przenosi Vice City na silnik Grand Theft Auto IV
Psy ogrodnika.
A fani jeszcze głupsi....
Zamiast skupić swoje siły i umiejętności na stworzenie czegoś podobnego ale WŁASNEGO to spalają się na czymś co rockstar ubije jednym mailem.....
Psy ogrodnika.
A fani jeszcze głupsi....
Zamiast skupić swoje siły i umiejętności na stworzenie czegoś podobnego ale WŁASNEGO to spalają się na czymś co rockstar ubije jednym mailem.....
Moderzy powinni się nauczyć udostepniać swoje dzieła, kiedy będą już skończone. R* usunie, ale i tak dla chcącego spokojnie sobie modzik pobierze i pogra.
Akurat w tym konkretnym przypadku może być inaczej. Od jakiegoś roku nikt ich nie zablokował, chociaż wrzucali filmy na YouTube z gameplayami i postępem prac. Mogą ich zbanować z YT. Ale to grupa moderów z Rosji, a wiadomo, że ich serwery rządzą się innymi prawami.
Pytanie tylko czy warto takiego moda instalować, kiedy on ponoć będzie mieć własnego launchera... Taki mod może być wzbogacony o ruskie dodatki ;)
To akurat więcej niż pewne. Taki mod będzie świetnym narzędziem do szpiegowania użytkowników, kradzieży danych czy pieniędzy.
Znając tych psów z Take Two, premiery w sobotę nie będzie...
Psów, ty zapewne byś pozwolił kraść swoją własność, w którą zainwestowałeś masę kasy i czasu. Jacy oni źli, ze na to nie pozwalają :DDD
Biedne Take Two, biedne korpo... Ktoś robi moda i biedni z Take Two prawdopodobnie zbankrutują po debiucie tego moda.
Pozdro...
Skoro mają więcej od ciebie, według ciebie niewyobrażalnie dużo, oznacza to, że mogą być okradani przez kogoś innego.
Od jakiego stopnia zamoznosci można kogoś okradać? Podaj konkretną kwotę, bo aż mnie ciekawi, ty Robin Hudzie ty. XD
Mogą zrobić remake GTA VC, ta gra naprawdę miała klimat. Misje lektor ten sam tylko na silniku Unreal Engine 5.5 z nowymi teksturami i modelami postaci. To będzie coś.
Przecież to graficznie się prawie w ogóle nie różni, poza wygładzonymi krawędziami i wyższą rozdzielczością. Nawet tekstury nie wyglądają na specjalnie lepsze.
W poprzednim newsie zamieszczaliśmy gameplay: https://www.gry-online.pl/newsroom/nieoficjalny-remaster-gta-vc-o-krok-od-premiery-gta-vice-city-nex/z72b856
Bo wszystkie tego typu mody polegają przeważnie na przeniesieniu mapy 1:1. Ewentualnie czasem ulepszą tekstury, nieco pojazdy ale pozostałe elementy gry są takie same. Wyraźną różnice by było dopiero widać gdyby, np. przerobili budynki. Dodali większą ilość szczegółów czy dodali wnętrza do budynków.
Oglądając porównanie aż wierzyć się nie chce, że to jest silnik GTA IV.
Mogliby równie dobrze budować iglo na Saharze, pewnie kolejnym "projektem" będzie przeniesienie 3 na Vive city
Gracze to idioci, a ci moderzy, to już wyżyny głupoty. Takie projekty są skazane na porażkę już na samym zalążku, jakim jest pomysł.
Marnowanie kilku lat życia na coś tak durnego. Przez ten czas zrobiliby coś własnego i zarobili masę kasy (patrz Manor Lord). Takie mody kompletnie nic nie dają. Równie dobrze mogliby przenieść na jakikolwiek inny silnik, a i tak byłoby to samo co oryginał z bardzo mało znaczącymi zmianami, które wynikają z samej konstrukcji i mechanik silnika.
Takie mody miałby sens, gdyby to było odświeżenie pełna gambom. Z nowymi modelami zrobionymi na nowo, teksturami, ścieżką audio, modelami świata, budynków etc. A tak to niczym to się nie różni.
Nadal drętwa mimika, animacje, kanciaste modele etc.
Równie dobrze mogę sobie wgrać do oryginalnego VC mod ENBSeries, jakieś animacje z GTA IV i już.
Pozdro z fartem zaraz Rockstar to uwali jak każde poprzednie "ambitne" mody xDD
Nie rozumiem jaki zamysł stoi za tego typu modami. Take Two nie musi być jakimś złem wcielonym, aby to uwalić, skoro moderzy przenoszą grę, której gracz może nie posiadać do gry, którą posiada. To raczej oczywiste, że się za to wezmą, firma musiałaby być wyjątkowo pobłażliwa, mieć jakąś bardzo pro-moderską politykę, aby coś takiego odpuścić.
Dawniej się nie czepiali modów bo to im robiło darmową reklamę i napędzało sprzedaż. Dzięki temu między innymi seria GTA zyskała popularność. Jednak odkąd odkryli że sami mogą na takim czymś zarobić (patrz, np. Grand Theft Auto: Trylogia czy multum dodatków do GTA 5 online) to te większe mody zaczęli eliminować. Kto wie czy i w pozłości nie zaczną się też czepiać tych pojedynczych.
Nie śledzę sceny moderskiej przy grach Rockstara, przeglądałem tylko mody do RDR2, ale z tego co widzę na gry-online to mowa jest o uwalaniu modów, które przenoszą modele z gry A do gry B. No i to jest coś dosyć oczywistego, jeśli mod nie gwarantuje, że dana osoba posiada legalnie grę A. Ewentualne uwalanie modów, gdzie twórcy dodają do gry coś swojego - a, to zupełnie inna sprawa.
Chociaż oczywiście ogólnie i takie przypadki się zdarzają, szczególnie gdy jest jakaś zbieżność między tym co oferuje producent gry, a co mod. Pamiętam jak do Warhammera 40k: Dawn for War po dwóch dodatkach zaczęły też wychodzić mody z dodatkowymi frakcjami. Z czego producent czepił się tylko jednego, bo wprowadzał frakcję, która jak się okazało miała wejść w trzecim dodatku. Co gorsza modele z moda były lepsze niż te z dodatku...
Siedzę w tym temacie co najmniej od 15 lat i chyba wcześniej czegoś takiego nie było. I tak jak wspomniałem wydaje się że to się zaczęło od multi w GTA V. Jak zobaczyli że mogą na tym zarobić jeszcze to zaczęli takie modyfikacje blokować.
Zapewne ten projekt spotka taki sam los jak Liberty City Preversation Project....
Szybko poszło. Z tego ci widzę to nie ma sensu pokazywać teraz jakichkolwiek modyfikacji. Bo zaraz zdejmą. Przynajmniej tych większych.
Szybko poszło:
Take-Two Interactive have just issued a copyright claim blocking the incredible GTA Vice City: The Next-Gen Edition
Moda tworzą Rosjanie i rzekomo twierdzą teraz na Telegramie, że mają to gdzieś i tak czy inaczej wypuszczą moda na torrentach.