Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 2 marca 2016, 10:18

autor: Adrian Werner

Fallout Shelter wkrótce dostanie patch z systemem rzemiosła i nowymi zwierzętami

Studio Bethesda ujawniło, co przyniesie nadchodzący patch 1.4 do gry Fallout Shelter. Wśród nowości znajdzie się m.in. system rzemiosła (craftingu). Łatka zadebiutuje w tym tygodniu.

Fallout Shelter okazało się jednym z najbardziej zaskakujących mobilnych przebojów zeszłego roku. Od tego czasu studio Bethesda powoli rozbudowuje ten tytuł darmowymi aktualizacjami. Twórcy właśnie ujawnili, co zawierać będzie najnowszy patch, który ukaże się w tym tygodniu.

Łatka opatrzona będzie numerem 1.4 i ma być największą aktualizacją, jaka do tej pory ukazała się do tej gry. Patch wprowadzi system craftingu, pozwalający gromadzić surowce i przerabiać je na nowe przedmioty. Do tego dojdą dwa nowe możliwe do wybudowania pomieszczenia, przeznaczone do konstruowania uzbrojenia oraz pancerzy.

Pojawi się także opcja wyposażenia schronu w pomieszczenie fryzjerskie, co pozwoli nam dowolnie zmieniać wygląd mieszkańców. Ponadto do gry wprowadzona zostanie masa ubrań i uzbrojenia zaczerpniętych wprost z Fallouta 4.

To nie koniec zmian. Autorzy obiecują także nowe psy i koty oraz dodatkowy typ zwierzątek w postaci papug. Ponadto poprawiony zostanie system nocy i dnia, tak aby lepiej symulował zmiany w wirtualnym świecie.

Przypomnijmy, że Fallout Shelter to mobilna strategia ekonomiczna, która korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami i dostępna jest na urządzenia z systemami iOS oraz Android. Produkcja okazała się zaskakujący sukcesem i w ciągu pierwszego tygodnia od premiery stała się trzecią najlepiej zarabiającą grą w App Store. Oczywiście, utrzymanie tej pozycji na dłuższą metą było niemożliwe, ale popularność projektu zagwarantowała jego dalsze rozwijanie.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej