autor: Maciej Żulpo
Fallout 4 – szczegóły na temat towarzyszy oraz film prezentujący prawdziwego Ochłapa
Bethesda opublikowała na swoim oficjalnym kanale w serwisie YouTube dwa krótkie filmy dotyczące gry Fallout 4 – w pierwszym szef studia, Todd Howard, zdradził, że gracz będzie mógł bratać się z kilkoma różnymi towarzyszami, natomiast w drugim pokazano kulisy nagrywania scen z Ochłapem w roli głównej.
Bethesda idzie najwyraźniej modnym szlakiem wytyczonym swego czasu przez producentów Call of Duty: Ghosts. Twórcy wyczekiwanego Fallout 4 podzielili się materiałem prezentującym pokrótce proces nagrywania ruchów, dźwięków i ogólnego zachowania Ochłapa, przedstawiając w tym celu jego rzeczywisty pierwowzór, czyli owczarka niemieckiego należącego do jednego z pracowników studia.
Na filmie – oprócz jego głównego bohatera – można dostrzec znaczną poprawę w płynności animacji ruchów czworonożnego kompana i choć do ideału wciąż sporo im brakuje, przynajmniej zapowiadają pozytywną zmianę w kwestii dbałości o szczegóły.
Zmianie nie uległa natomiast polityka dotycząca żywotności towarzyszy – zgodnie z informacjami, którymi dzieliliśmy się kilka miesięcy temu, zarówno Ochłap, jak i pozostali pomocnicy gracza będą nieśmiertelni. Wiadomość tę rozwinął Todd Howard w opublikowanym dziś materiale pochodzącym jeszcze z tegorocznego E3, wspominając dodatkowo o dostępności kilku różnych typów kompanów oraz możliwości przełączania się między nimi. Film możecie obejrzeć poniżej.
Fallout 4 ma być największą produkcją studia Bethesda Softworks, zapewniającą nawet 400 godzin zabawy, bogactwo dialogów, rozbudowany system craftingu, podrasowaną mechanikę strzelania oraz sporo popremierowej zawartości dodatkowej. Premiera na wszystkich platformach docelowych (PC, PS4, XONE) zapowiedziana została na 10 listopada tego roku.
Ostatnimi czasy Bethesda coraz śmielej rozwija kampanię marketingową swojego najnowszego tytułu, rozpoczynając publikację serii filmów instruktażowych przedstawiających każdy z atrybutów systemu S.P.E.C.I.A.L oraz dzieląc się kolejnymi materiałami ukazującymi mechanikę gry i jej ogólne założenia koncepcyjne. Wkrótce pecetowcy powinni również poznać wymagania sprzętowe postapokaliptycznego erpega, które na razie pozostają sporą niewiadomą. O jakichkolwiek zmianach w tej kwestii z całą pewnością Was poinformujemy.