autor: Krzysztof Bartnik
Fable w "złotym" statusie
Programiści z zespołu LionHead Studios, nie czekając na Microsoft (wydawca) i oficjalne informacje prasowe, postanowili pochwalić się światu ukończeniem prac nad grą Fable. Ów tytuł rozmachem ma przebijać wszystkie wcześniejsze produkcje role-playing na konsolę Xbox (m.in. The Elder Scrolls III: Morrowind czy Star Wars: Knights of the Old Republic), zaś pudełko z omawianą pozycją powinno trafić na półki zachodnich sklepów w połowie września br.
Programiści z zespołu LionHead Studios, nie czekając na Microsoft (wydawca) i oficjalne informacje prasowe, postanowili pochwalić się światu ukończeniem prac nad grą Fable. Ów tytuł rozmachem ma przebijać wszystkie wcześniejsze produkcje role-playing na konsolę Xbox (m.in. The Elder Scrolls III: Morrowind czy Star Wars: Knights of the Old Republic), zaś pudełko z omawianą pozycją powinno trafić na półki zachodnich sklepów w połowie września br.
Nadzwyczaj rozbudowany scenariusz zabawy odpowiadać będzie ludzkiemu życiu od lat dziecięcych do zgrzybiałej starości, a użytkownik poprowadzi przez tę ekstremalnie trudną egzystencjalną ścieżkę uprzednio wykreowanego bohatera. Kształtowanie osobowe wspomnianego awanturnika zostanie osadzone w ramach jednego z czterech podstawowych kierunków (jako warunek konieczny ewolucji zobaczymy klasyczne punkty doświadczenia, przyznawane m.in. za pomyślne wykonywanie zadań): ogólnego, siłowego, zręcznościowego i umysłowego. Zatem wyłącznie od podejmowanych działań zależeć ma, czy uzyskamy typowego przeciętniaka, bądź też umięśnionego wojownika, zwinnego łucznika lub potężnego maga. Do tego dochodzą również stojące na wysokim poziomie efekty audio-wizualne i ogromny świat, którego eksploracja ma zająć graczom długie (kilkadziesiąt minimum) godziny spędzone przez konsolą i telewizorem.
Więcej informacji o Fable znajdziecie na oficjalnej stronie.