Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 stycznia 2007, 07:52

Europejska premiera siódmego dodatku do Dark Age of Camelot w lutym

Niespełna miesiąc dzieli europejskich użytkowników gry Dark Age of Camelot od premiery ostatniego, siódmego rozszerzenia tego programu na Starym Kontynencie. Dodatek zatytułowany Labyrinth of the Minotaur pojawi się na rynku 7 lutego.

Niespełna miesiąc dzieli europejskich użytkowników gry Dark Age of Camelot od premiery ostatniego, siódmego rozszerzenia tego programu na Starym Kontynencie. Dodatek zatytułowany Labyrinth of the Minotaur pojawi się na rynku 7 lutego.

Europejska premiera siódmego dodatku do Dark Age of Camelot w lutym - ilustracja #1

Gra jest dostępna w Stanach Zjednoczonych od listopada ubiegłego roku, a można ją nabyć wyłącznie za pośrednictwem systemu elektronicznej dystrybucji lub w zestawie Dark Age of Camelot: 5th Anniversary Collection. Niestety, na razie nie wiadomo czy europejska edycja dodatku będzie dystrybuowana w wersji pudełkowej.

Motywem przewodnim dodatku Labyrinth of the Minotaur są potwory rodem z mitologii greckiej. Majestatyczne królestwo potężnych hybryd człowieka i byka upadło setki lat temu, pośrednio z powodu olbrzymiej, niezaspokojonej żądzy posiadania legendarnych relikwii, ukrytych wieki temu przez przodków. Teraz monstra powracają, ponownie chcąc odnaleźć przeklęte artefakty i wreszcie posiąść ich moc. Są jednak zbyt słabe, by tego dokonać, dlatego zwróciły się o pomoc do pozostałych trzech liczących się królestw: Albionu, Midgardu i Hibernii. W związku z czym gracze wchodzący w skład tych nacji otrzymali możliwość tworzenia postaci zupełnie nowej rasy – Minotaura, odznaczającego się tak wielką siłą fizyczną, iż potrafi jedną ręką władać broniami oburęcznymi.

Wszystkich zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat omawianego dodatku, zapraszamy do zapoznania się z materiałami zgromadzonymi na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej