autor: Radosław Grabowski
Eternal Darkness w drodze z konsoli GameCube do świata kinematografii
Niemal dokładnie dwanaście miesięcy temu światło dzienne ujrzała przygodowa gra akcji pt. Eternal Darkness: Sanity’s Requiem, zadedykowana konsoli Nintendo GameCube i stworzona przez studio Silicon Knights (obecnie zaangażowane w developing Metal Gear Solid: The Twin Snakes). Już od momentu rynkowego debiutu wspomnianego programu mówiło się o przeniesieniu go poza rzeczywistość wirtualną.
Niemal dokładnie dwanaście miesięcy temu światło dzienne ujrzała przygodowa gra akcji pt. Eternal Darkness: Sanity’s Requiem, zadedykowana konsoli Nintendo GameCube i stworzona przez studio Silicon Knights (obecnie zaangażowane w developing Metal Gear Solid: The Twin Snakes). Już od momentu rynkowego debiutu wspomnianego programu mówiło się o przeniesieniu go poza rzeczywistość wirtualną.
Próby tej podejmie się niebawem korporacja Hypnotic (jednym ze strategicznych inwestorów jest koncern Vivendi Universal), która uzyskała właśnie prawa do zrealizowania serialu telewizyjnego lub pełnometrażowego filmu kinowego. Nieoficjalne źródła donoszą, że drugi wariant jest bardziej prawdopodobny.