Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 kwietnia 2003, 11:44

autor: Radosław Grabowski

Epicka przygoda w przyszłości, czyli Advent Rising

Zaawansowany engine graficzny, wykorzystany dotychczas m.in. przez autorów Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal Tournament 2003, zostanie użyty również do generowania oprawy wizualnej w nowej trylogii gier, której pierwsza część otrzymała tytuł Advent Rising.

Zaawansowany engine graficzny, wykorzystany dotychczas m.in. przez autorów Tom Clancy’s Splinter Cell i Unreal Tournament 2003, zostanie użyty również do generowania oprawy wizualnej w nowej trylogii gier, której pierwsza część otrzymała tytuł Advent Rising.

Rzeczona pozycja tworzona jest w siedzibie studia developerskiego GlyphX Games i łączyć ma epickie elementy przygodowe z dynamiczną akcją, prezentowaną w ujęciu TPP (perspektywa trzeciej osoby). Opracowanie futurystycznej warstwy fabularnej powierzono znanemu amerykańskiemu powieściopisarzowi nazwiskiem Orson Scott Card. Rola głównego bohatera przypadnie natomiast Gideonowi Wyethowi – jedynemu ocalałemu reprezentantowi rasy ludzkiej.

Korporacja wydawnicza Majesco oświadczyła, iż na oficjalną premierę omawianego produktu przyjdzie nam poczekać do początku przyszłego roku. Wśród docelowych platform sprzętowych figurują komputery klasy PC oraz konsola Microsoft Xbox.

Więcej informacji: http://www.adventtrilogy.com/