Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 czerwca 2006, 09:07

Top 10 gier w US (PC) (22/06/06)

Przedstawiamy dwudzieste drugie notowanie listy dziesięciu najlepiej sprzedających się gier na PC w Stanach Zjednoczonych, opracowane przez kompanię NPD. Lista obejmuje programy sprzedane w okresie od 4 do 10 czerwca 2006 roku.

Przedstawiamy dwudzieste drugie notowanie listy dziesięciu najlepiej sprzedających się gier na PC w Stanach Zjednoczonych, opracowane przez kompanię NPD. Lista obejmuje programy sprzedane w okresie od 4 do 10 czerwca 2006 roku.

Dziesięć najlepiej sprzedających się gier w Stanach Zjednoczonych (PC) - ilustracja #1
Half-Life 2: Episode One bezkonkurencyjny w tym tygodniu.

Niedługo World of WarCraft gościł na pierwszym miejscu rankingu bestsellerów w Stanach Zjednoczonych. Lider z ubiegłego tygodnia został zdetronizowany przez debiutanckie rozszerzenie gry Half-Life 2. Sukces firmy Valve jest tym większy, że kompania NPD, która bada sprzedaż programów rozrywkowych na rynku amerykańskim, bierze pod uwagę wyłącznie „pudełkowe” edycje produktów. Jak dobrze wiemy, producent z powodzeniem sprzedaje nowe przygody Gordona Freemana również za pośrednictwem systemu elektronicznej dystrybucji Steam.

Na liście pojawiły się dwie nowości. Najwyżej notowana jest gra Cars koncernu THQ, która od razu wskoczyła na trzecią lokatę. Mniejszym powodzeniem cieszy się Hitman: Blood Money, który wylądował dopiero na dziesiątej pozycji.

LP.

TYTUŁ

1.

Half-Life 2: Episode One (Electronic Arts)

2.

World of WarCraft (Vivendi Universal)

3.

Cars (THQ)

4.

The Sims 2 (Electronic Arts)

5.

Heroes of Might & Magic V (Ubisoft)

6.

The Elder Scrolls IV: Oblivion (2K Games)

7.

The Sims 2: Family Fun Stuff (Electronic Arts)

8.

The Sims 2: Open for Business (Electronic Arts)

9.

Guild Wars: Factions (NCSoft)

10.

Hitman: Blood Money (Eidos)

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej