Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 grudnia 2004, 10:08

Top 10 gier w US (10/12/04)

Przedstawiamy kolejne notowanie listy dziesięciu najlepiej sprzedających się gier na PC w Stanach Zjednoczonych, opracowane przez kompanię NPD (tydzień od 21 do 27 listopada). Okres przedświąteczny, związany z pojawieniem się długo oczekiwanych tytułów ma swoje odzwierciedlenie w rankingu. World of WarCraft, który zadebiutował w omawianym tygodniu, absolutnie zdeklasował konkurencję.

Przedstawiamy kolejne notowanie listy dziesięciu najlepiej sprzedających się gier na PC w Stanach Zjednoczonych, opracowane przez kompanię NPD (tydzień od 21 do 27 listopada). Okres przedświąteczny, związany z pojawieniem się długo oczekiwanych tytułów ma swoje odzwierciedlenie w rankingu. World of WarCraft, który zadebiutował w omawianym tygodniu, absolutnie zdeklasował konkurencję z miejsca zajmując pozycję lidera (kolekcjonerska edycja gry również trafiła na listę). W górnej i środkowej części tabeli niewiele zmian. Jedyne zaskoczenie może wyniknąć z nagłego wzrostu popularności The Sims Deluxe i Call of Duty, ale oba programy sprzedawane są po bardzo niskich cenach (odpowiednio 9 i 14 dolarów). Do pierwszej dziesiątki dostała się również gra The Incredibles a z rankingiem musiały pożegnać się takie hity jak Medal of Honor: Pacific Assault, Need for Speed: Underground 2 czy EverQuest 2 (ten ostatni wyraźnie przegrywa batalię z konkurencyjnym World of WarCraft).

LP.

TYTUŁ

1.

World of WarCraft (Vivendi Universal)

2.

Half-Life 2 (Sierra)

3.

Rollercoaster Tycoon 3 (Atari)

4.

The Sims 2 (Electronic Arts)

5.

The Sims Deluxe (Electronic Arts)

6.

Call of Duty (Activision)

7.

Zoo Tycoon 2 (Microsoft)

8.

The Sims 2: Special Edition (Electronic Arts)

9.

World of WarCraft Collector’s Edition (Vivendi Universal)

10.

The Incredibles: When Danger Calls (THQ)

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej