Mam nadzieję, że będzie się dało wyciągnąć same tekstury z tej modyfikacji i wsadzić je do czystego HL2 aby ośmieszyć ten projekt jak to czysty HL2 ze starym oświetleniem ale tylko nowymi teksturami będzie wygląda lepiej niż to coś osiągając bez żadnych sztucznych wspomagaczy kilkaset klatek.
To jest lipa. Wodotryski przez które np. starusieński Quake II przepala RTXy, a obiektywnie patrząc jest tylko mniej czytelny. Prawdziwe e-rzemiosło jest wtedy, kiedy uzyskujesz piękne efekty wizualne wymagające jak najmniejszej mocy obliczeniowej
Ze względu na wysokie wymagania DLSS 4 twórcy podczas grania w demo zalecają korzystanie z karty graficznej Nvidii z serii RTX 50, aby cieszyć się z dużej płynności i wysokiej rozdzielczości tekstur przy ustawieniach graficznych Ultra.
Już to czuję – jak gra jest zarżnięta optymalizacją by pokazać "wspaniałość" serii 50 :P
sam RTX pewnie ma w kodzie, że ma gorzej chodzić na kartach od serii 4050 w dół
Postępu graficznego w ostatnich latach prawie już nie ma, więc czymś trzeba naganiać zapotrzebowanie na nowe karty.
Ej, to będzie taki sam potworek, jak Portal RTX? Bo on potrafił dostać ciężkiej czkawki i w niektórych miejscach trzeba było mocno schodzić z detalami. Ale na pewno zagram. Każdy powód jest dobry, żeby wrócić do C17.
Płacisz 20tys za 5090 i 27 klatek.
Mi to się tam mega nie podoba. Quake 2 z RTX był do dupy nie podobny szczerze mówiąc. Wyglądało jak mod zrobiony przez grupkę dzieciaków którym zależało na przetestowaniu graficznych bajerów i przegięli z jasnością. Tylko dla maniaków technologii
Klasyk wygląda znacznie lepiej pod względem oświetlenia i klimatu.
Ciekawe ile by były szybsze GPU współczesne gdyby z nich wywalić rdzenie do RT i zastąpić użyty krzem standardowymi jednostkami obliczeniowymi. Tu pewno też straciliśmy masę FPSów.
Dlaczego najlepiej na kartach serii 5000? Jedyny bajer, jaki posiada ta seria nad 4000, to Multiframe generation, czyli nic co wpływa na wygląd. Myślę, że mój 4070 Ti Super sobie poradzi i da tą samą jakość, co 5090. ;)
Czyli to jest taki remaster można powiedzieć.
Czyli co na RTX 4070 już nie będę mieć takich bajerów? Przecież te karty są też mocne. Obstawiam że będzie to chodzić podobnie tylko że trochę mniej klatek będzie.
Nowe modele całkiem spoko, ale gra w wielu momentach staje zbyt jaskrawa i traci na klimacie szczególnie w pomieszczeniach. Jednym słowy nic ciekawego, stosowanie RT jak dla mnie ma sens w nowych produkcjach na nowych silnikach. Natomiast jeśli chodzi o starsze gry jak HL2 to wolę jednak standardowe wydanie.
Jakto "sprawdzić"? Byłem pewien, że to tylko grubszy update, a oni chcą to sprzedawać? HL2 jest śaietną grą, ale odgrzanego kotleta sprzedawać?
Jak dla mnie teraz jest dość jaskrawo, względem oryginału jest dużo jaśniej. A z tego rt jakości niespecjalnie na tym przybyło. Za to wydajność pewnie poszła ostro w dół. Bez sensu, oryginał wygląda lepiej, zdecydowanie bardziej klimatycznie.
Na staruszku 2080ti demko jest praktycznie niegrywalne w fhd z dlss balanced, no chyba, że ktoś lubi pokaz slajdów.
E/ Grafika mnie jakoś nie powaliła, do tego miejscami jest za jasno w niektórych scenach względem oryginału przez co klimat gdzieś uchodzi, jest też dużo baboli graficznych np. przy wybuchach czy wodzie.
Jakbym widział ReShade tylko bez nowych tekstur i modeli.
h ttps://sfx.thelazy.net/games/screenshot/77185/
h ttps://sfx.thelazy.net/games/screenshot/76648/
Pograłem i cóż, wygląda to obrzydliwie. Na domyślnych ustawieniach z DLSS Ultra Preformance i CNN (Cokolwiek to znaczy) i na karcie RTX2060 niecałe 40 FPS, więc pograć można. Ale tak, jak chciałem wrócić do gry z tą modyfikacją, tak teraz muszę się nad tym porządnie zastanowić, bo wrażenia estetyczne są poniżej krytycznej.
To pewnie to samo demo co było do ogrania na Gamescom 2024, filmik od IGN to nawet potwierdza, że to ten sam fragment.
Znając życie i NVIDIA, gra będzie grywalna tylko na kartach 5000 FLOP.
Na Gamescom nie było chyba scen na zewnątrz, a tam HL2 wyglądał najgorzej, momentami to wręcz jak gra z 2001-2002 roku (nie myślę o dokach, ale tych etapach z łazikiem w drugiej połowie) - ciekawe, na ile RTX remaster będzie w stanie poprawić tam modele, światło i cienie...
Poprawcie mnie, jeśli się mylę, a zauważyłem to przed chwilą, bo pobieram HL2 RTX. Od kiedy epizody nie są odrębna pozycją w bibliotece i dlaczego z Ep1 i Ep2 wyzerowało mi dosłownie wszystkie acziwmenty. Coś mnie ominęło? Jakaś akcja na szeroką skalę?
h ttps://www.youtube.com/watch?v=4nZSSbE4O88
1. Wybuchy na początku
2. 4:36 Woda
3. 17:31 Woda
youtube.com/watch?v=PDQ15T_gy-Q
Ale to jest ściema, efekty (niektóre), które można zrobić i bez RT na siłę zrobione na RT by pokazać, że RT super, tylko koszt kilka razy wyższy niż zrobione klasycznie
Narzekań na jaskrawość ciąg dalszy, a wystarczy tylko zmienić brightness
Do wszystkich płaczących bumerów, że niszczy klimat, kolorowe itp., naprawdę nie musicie w to grać a nawet tego instalować. Nikt wam nie podmieni tego archaicznego już oryginału. Na starość oczki już się robią zmęczone to nawet nie widzicie, że to na żywo bardziej jak remake wygląda niż remaster. Nawet stówę warto za to dać a ponoć ma być za darmo. Problem widzę tylko taki, że mało który zapowiadany mod się udaje skończyć