Dwarven Den - gra logiczna autorów DragonVale rozpocznie podbój App Store w przyszłym tygodniu
Studio Backflip ogłosiło, że 1 maja tego roku gra logiczna Dwarven Den zadebiutuje na urządzeniach mobilnych z systemem iOS. Produkcja oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami.
Znany m.in. z udanej strategii DragonVale zespół Backflip Studios ogłosił, że zakończył już prace nad mobilną grą logiczną Dwarven Den. Produkcja zadebiutuje 1 maja na urządzeniach z systemem iOS, a w późniejszym terminie ukaże się wersja na Androida.
Akcja osadzona zostanie w standardowym uniwersum fantasy, a my wcielimy się w krasnoludzkiego górnika. W trakcie jednej ze swoich podziemnych wypraw w poszukiwaniu skarbów odkrywa on, że jego przodkowie zostali uwięzieni w prastarych ruinach. Naszym zadaniem stanie się oczywiście ich uwolnienie.
Podczas zabawy zajmiemy się eksplorowaniem ruin i wykopywaniem przejść. Jednocześnie podziemia nie będą należały do najbezpieczniejszych miejsc i mają być pełne krwiożerczych potworów orz śmiercionośnych pułapek. Nasz krasnolud będzie górnikiem, a nie dzielnym wojownikiem, więc próby bezpośredniej konfrontacji szybko przypłaci życiem. Zamiast tego zostanie więc zmuszony do polegania na własnym sprycie w celu unikania i eliminowania przeciwników oraz pułapek.
Wszystko to zostanie zaprojektowane tak, że każdy poziom stanowić będzie odrębną zagadkę logiczną, wymagającą szybkiego myślenia i częstego eksperymentowania. Osiągnięcie sukcesu ułatwi nam rozbudowany system rzemiosła. Podczas przygód będziemy gromadzili surowce, które następnie wykorzystamy do konstrukcji różnorodnych pomocnych przedmiotów.
Dwarven Den będzie mogło pochwalić się atrakcyjną trójwymiarową grafiką, wykonaną w lekko kreskówkowej stylistce. Cała kampania utrzymana ma być w mocno humorystycznych klimatach, naśmiewających się z wysłużonych schematów gatunku fantasy. Gra oparta zostanie na modelu darmowym z mikropłatnościami. Projekt kilka tygodni temu wystartował w wersji beta na kanadyjskim App Store i według opinii tamtejszych graczy produkcja nie jest nachalna, jeśli chodzi o zachęcanie do wydawania prawdziwych pieniędzy.