autor: Kamil Zwijacz
DriveClub z 2 milionami wirtualnych kierowców
Reżyser gry DriveClub poinformował na Twitterze, że tytuł sprzedał się w nakładzie przekraczającym 2 mln egzemplarzy. Wynik ten uzyskano przed pojawieniem się wersji PS Plus Edition.
Paul Rustchynsky, reżyser gry DriveClub wyjawił na Twitterze, że tytuł sprzedał się do tej pory w nakładzie przekraczającym 2 mln egzemplarzy. Co ważne, wynik ten udało się uzyskać przed pojawieniem się wersji PS Plus Edition, więc zdecydowanie należy uznać to za spory sukces. Wszyscy zainteresowani pamiętają pewnie, że projekt nastawiony na sieciowe zmagania, borykał się po premierze z wieloma problemami i dopiero w grudniu 2014 roku sytuacja się unormowała. Jak jednak widać, początkowe bolączki nie stanęły na przeszkodzie DriveClub w podbiciu portfeli graczy. Nie bez znaczenie jest także fakt, że w późniejszym czasie tytuł był cały czas rozwijany – dodano m.in. zmienne warunki pogodowe, japońskie trasy i nie tylko.
Pod koniec czerwca pojawiła się także długo wyczekiwana wersja PS Plus Edition, wydaje się więc, że zespół Evolution Studios doszedł już z wszystkim do ładu i być może wkrótce rozpocznie prace nad kolejnym projektem.
DriveClub to gra wyścigowa na konsolę PlayStation 4. Głównym atutem produkcji jest jej aspekt społecznościowy. Użytkownicy tytułu mogą zakładać własne kluby, dołączać do już istniejących i brać udział w wyścigach oraz rozmaitych wyzwaniach, które wpływają na miejsce w rankingu stajni, do jakiej należymy.
Projekt pierwotnie miał zadebiutować w listopadzie 2013 roku wraz z PlayStation 4, jednak niedługo przed premierą ujawniono, że gra trafi na rynek na początku 2014 roku. Terminu tego nie udało się jednak dotrzymać i finalnie produkcja ukazała się dopiero w październiku. Osobnym tematem jest wersja PS Plus Edition, która również miała pojawić się w listopadzie 2013 roku, a dojechała do mety dopiero kilka tygodni temu.