Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Techland Press Release 28 lipca 2008, 07:15

Drakensang - informacje o miejscu akcji gry

Akcja Drakensang rozgrywa się w Aventurii - krainie, którą przez ponad 24 lata dokładnie przedstawiły podręczniki systemu The Dark Eye (DSA - Das Schwarze Auge), gry karciane i komputerowe, audio-book'i i niezliczone opowiadania. Posłuchaj więc historii o krainie, w której znajdziesz się dzięki Drakensang, początkowo kierując swe kroki w stronę miasta Ferdok.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Akcja Drakensang rozgrywa się w Aventurii - krainie, którą przez ponad 24 lata dokładnie przedstawiły podręczniki systemu The Dark Eye (DSA - Das Schwarze Auge), gry karciane i komputerowe, audio-book'i i niezliczone opowiadania. Posłuchaj więc historii o krainie, w której znajdziesz się dzięki Drakensang, początkowo kierując swe kroki w stronę miasta Ferdok.

Aventuria to duży kontynent, mierzący sobie 3000 mil z północy na południe i 2000 mil ze wschodu na zachód w swym najszerszym punkcie. Rozpoczyna się na dalekiej północy lodowymi pustkowiami i mroźnymi górami, zamieszkałymi przez lodowe elfy, yeti, gobliny i orki o śnieżnobiałej sierści. Nieco dalej na południe można wyraźnie dostrzec zmianę klimatu i ukształtowania terenu. Rozpoczynają się tu ogromne stepy, zamieszkałe przez nomadów Nivese, migrujących zgodnie z porami roku. Nieco dalej na południe, plemiona poruszających się konno elfów stepowych wyznaczają początek Elfland - krainy łagodnych wzgórz i niezmierzonych lasów. Choć są to tereny zamieszkane przez głównie przez elfy leśne i dumne, srebrnowłose elfy Silvan, można tu napotkać także i ludzi - a w związku z tym, także i pół-elfy.

Drakensang - informacje o miejscu akcji gry - ilustracja #1

Na zachód od Elfland znajdują się niebezpieczne terytoria. Tutaj jest matczyna ziemia klanów Thorwal - najlepszych żeglarzy w całej Aventurii, awanturniczych i hulaszczych piratów zamiłowanych w alkoholu, docierających do najdalszych krańców Aventurii i panujących nad północno-wschodnimi wyspami. Na ogromnym terenie rozpościera się Orkland: wysuszone stepy pełne skalistych lasów i koczowniczych plemion orków, a także jaszczuroludzi Achazi, żyjących wzdłuż brzegów wielkiej rzeki Bodir i zamieszkujących okoliczne mokradła wilgotne tereny na południu. Na północny-wschód od Elfland rozpościerają się góry The Brazen Sword, stanowiące naturalną i nieprzekraczalną granicę kontynentu. Wielu już próbowało pokonać to pasmo, którego wierzchołki znajdują się na wysokości 12 000 metrów, lecz nikomu dotąd się to nie udało. Ziemie leżące za tymi górami znane są tylko ze starożytnych legend i mitów. Niemniej jednak znajdują się tacy, którzy, nie zważając na niebezpieczeństwa, zapuszczają się w te rejony w poszukiwaniu rzadkich kruszców i substancji nadzwyczaj wysoko cenionych przez alchemików. Największą tajemnicą tych gór jest Wszechwiedzący - smok Fuldigor rasy starożytnej, który ponoć jest tak ogromny, że na jego grzbiecie rośnie cały gaj tysiącletnich dębów.

Południową granicę Elfland wyznaczają góry Salamander Stones. Poprzecinane licznymi kanionami i strumieniami, z głębokimi dolinami, których zbocza porastają lasy, są naturalnym domem srebrzystych elfów Silvan. Od tego miejsca rozpoczyna się Aventuria zdominowana przez najróżniejsze kultury jednej rasy - ludzi. Ale to już temat na odrębną historię.