Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 1 marca 2015, 12:25

autor: Adrian Werner

Dragon Hills – nadchodzi polska zręcznościówka w klimatach fantasy

Polskie studio Rebel Twins ujawniło mobilny projekt Dragon Hills. Będzie to zręcznościówka fantasy, stanowiąca rozwinięcie pomysłów z serii Super Mega Worm.

Mające na koncie takie gry jak Aliens Drive Me Crazy czy Daddy Was A Thief polskie studio Rebel Twins ujawniło swój kolejny projekt. Okazała się nim zręcznościówka Dragon Hills, która zapowiada się na twórcze rozwinięcie pomysłów z popularnego przed laty Super Mega Worm.

Autorzy nie planują rozbudowanej warstwy fabularnej. Akcja zostanie osadzona w pełnej magii krainie fantasy, a my wcielimy się w księżniczkę, chcącą się zemścić na ludziach, którzy ją skrzywdzili. W realizacji tego planu pomoże jej potężny smok. Bohaterka usadowi się na jego grzbiecie i wyruszy w świat niszcząc wszystko, co stanie jej na drodze.

Kierowany przez nas smok ma być raczej nietypowym przedstawicielem swojego gatunku, gdyż nie będzie posiadał umiejętności latania. Zamiast tego łuskowaty potwór ma specjalizować się w drążeniu podziemnych tuneli. Oczywiście, większość czekających na śmierć wrogów znajdować się będzie na powierzchni, więc konieczne okaże się regularne wyskakiwanie z ziemi. Trzeba będzie dobre wymierzyć te akcji, gdyż im większy rozpęd weźmiemy pod ziemią, tym wyższy skok wykona nasz smok po przebiciu się na powierzchnię.

W ten sposób będziemy atakowali przeciwników i niszczyli wrogie budynki. W grze nie zabraknie systemu rozwoju, który pozwoli przeobrażać smoka w coraz potężniejsze formy, dysponujące nie tylko większymi rozmiarami, ale także posiadające różnorodne moce specjalne. Wszystko to ukazane będzie w atrakcyjnej dwuwymiarowej oprawie graficznej, a całość potraktowana zostanie z mocnym przymrużeniem oka i zaprezentowana w kolorowej kreskówkowej stylistyce.

Dragon Hills zmierza na urządzenia mobilne działające w oparciu o systemy iOS i Android. Premiera ma nastąpić w najbliższych miesiącach.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej