autor: Dorota Drużko
Dodatkowe informacje na temat Gears of War 2
Z zamieszczonego w serwisie GamePro wywiadu z Cliffem Bleszinksim, głównym projektantem studia Epic Games, możemy dowiedzieć się kliku nowych rzeczy dotyczących nadchodzącego shootera, Gears of War 2. Między innymi wiemy już, że na pewno nie pojawi się w grze jakakolwiek możliwość dostosowywania broni czy postaci, które są po prostu unikalne dla serii.
Z zamieszczonego w serwisie GamePro wywiadu z Cliffem Bleszinksim, głównym projektantem studia Epic Games, możemy dowiedzieć się kliku nowych rzeczy dotyczących nadchodzącego shootera, Gears of War 2. Między innymi wiemy już, że na pewno nie pojawi się w grze jakakolwiek możliwość dostosowywania broni czy postaci, które są po prostu unikalne dla serii. Bleszinski wspomniał też, że teraz zwiększeniu uległ stopień interakcji z otoczeniem, dzięki czemu zarówno korzystanie z nowego arsenału jak i pojazdów (których zresztą ma być znacznie więcej niż w pierwowzorze) powinno być o wiele przyjemniejsze niż w części pierwszej.
Niestety Cliff nie chciał podzielić się żadnymi informacjami dotyczącymi domniemanego czteroosobowego trybu kooperacji. Natomiast na pytanie czy stanie się to podczas targów E3, odpowiedział iż jest to możliwe.
Z pewnością wielbicieli trybu multiplayer ucieszy fakt, że w Gears of War 2 powinien zostać naprawiony znany błąd, kiedy to host miał znaczącą przewagę nad pozostałymi graczami, w tym nawet mógł używać shotguna z taką samą precyzją jak snajperki. Powodem tego stanu są różnice w szybkości internetowego połączenia uczestników rozgrywki.
Przypomnijmy jeszcze, że na dzień dzisiejszy gra zapowiadana jest jako exclusive dla Xboxa 360. Powinna ukazać się prawdopodobnie w listopadzie tego roku.