autor: Tomasz Pyzioł
Divine Divinity opóźniony
Niemiecki zespół Larian Studio, pracujący obecnie nad niezwykle ciekawym cRPG Divine Divinity, przesunął premierę gry na drugi kwartał 2002. Początkowo gra, której wydawcą jest CDV, miała ukazać się już pod koniec lutego. Nie podano żadnych szczegółów dotyczących powodów opóźnienia, można jedynie przypuszczać, iż gra wymaga jeszcze pewnego doszlifowania kodu oraz, jak to często przy cRPG bywa, zbalansowania postaci.
Niemiecki zespół Larian Studio, pracujący obecnie nad niezwykle ciekawym cRPG Divine Divinity, przesunął premierę gry na drugi kwartał 2002. Początkowo gra, której wydawcą jest CDV, miała ukazać się już pod koniec lutego. Nie podano żadnych szczegółów dotyczących powodów opóźnienia, można jedynie przypuszczać, iż gra wymaga jeszcze pewnego doszlifowania kodu oraz, jak to często przy cRPG bywa, zbalansowania postaci.
Akcja Divine Divinity rozgrywać się będzie w mrocznym świecie fantasy, przypominającym bardziej klimat niezapomnianego Planescape: Tornment niż klasyczne tytuły z Forgotten Realms. W zależności od upodobań rozgrywka może przypominać typową grę z gatunku cRPG bądź upodobni się do bardziej zręcznościowej odmiany tego gatunku (vide Diablo). W świecie tym panuje chaos, dlatego też zadaniem gracza będzie podążanie ścieżką która doprowadzi go do przywrócenia ładu i porządku.