Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 lipca 2004, 13:53

autor: Tomasz Wróblewski

Desperados 2 – postępy w robocie

Prace nad kontynuacją bardzo dobrej gry - Desperados: Wanted Dead or Alive Desperados - trwają już od pewnego czasu. Dopiero dziś ogłoszono jednak, że Desperados 2: Cooper's Revenge, bo tak ów sequel ma się nazywać, pracuje na silniku Vision 3D niemieckiej firmy Trinigy GmbH. Developer - Spellbound Studios, znany także z gier Robin Hood i Chicago 1930, z używanego engine’u jest bardzo zadowolony.

Prace nad kontynuacją bardzo dobrej gry - Desperados: Wanted Dead or Alive Desperados - trwają już od pewnego czasu. Dopiero dziś ogłoszono jednak, że Desperados 2: Cooper's Revenge, bo tak ów sequel ma się nazywać, pracuje na silniku Vision 3D niemieckiej firmy Trinigy GmbH. Developer - Spellbound Studios, znany także z gier Robin Hood i Chicago 1930, z używanego engine’u jest bardzo zadowolony.

 

Desperados 2 – postępy w robocie - ilustracja #1

Jak się okazuje współpraca trwa już od roku, więc wypowiedź taka może być uzasadniona. Przedstawiciele Trinigy stwierdzają dumnie, że dzięki ich silnikowi „grający w Desperados 2 doświadczy czegoś niesamowitego, zarówno pod względem gameplay’u, jak i technologii wykonania”. Potwierdzeniem ich słów może być duża popularność silnika Vision 3D, który został wybrany już do kilku produkcji m.in. Emergency 3, Gotcha, Back to Gaya i Lula 3D.

Przypomnijmy, że akcja Desperados 2: Cooper’s Revenge rozgrywa się na dzikim zachodzie, a grający kieruje poczynaniami rewolwerowca. Twórcy odeszli od schematu znanego z części pierwszej, czyli zabawy w stylu Commandos’a. Obecnie świat obserwować można z perspektywy trzeciej osoby i rzutu izometrycznego. Gra ma być ambitnym połączeniem starategii czasu rzeczywistego, taktyki oraz akcji. Bliższa data premiery jest niestety nieznana.

Desperados 2 – postępy w robocie - ilustracja #2

 

Oto trochę informacji związanych z tematem:

Desperados 2 – postępy w robocie - ilustracja #3
Desperados 2 – postępy w robocie - ilustracja #4