Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 października 2004, 10:40

Demo Ricochet: Lost Worlds Recharged już dostępne

Opublikowana w kwietniu bieżącego roku gra Ricochet: Lost Worlds jest jedną z najciekawszych produkcji w historii komputerowej rozrywki, bazującej na pomyśle z klasycznego Arkanoid. Firma Reflexive Entertainment postanowiła ostatnio powrócić do tematu i opublikować zmodyfikowaną wersję wyżej wymienionego programu, która wielbicielom „paletki i piłki” powinna zapewnić rozrywkę na długie godziny.

Opublikowana w kwietniu bieżącego roku gra Ricochet: Lost Worlds jest jedną z najciekawszych produkcji w historii komputerowej rozrywki, bazującej na pomyśle z klasycznego Arkanoid. Firma Reflexive Entertainment postanowiła ostatnio powrócić do tematu i opublikować zmodyfikowaną wersję wyżej wymienionego programu, która wielbicielom „paletki i piłki” powinna zapewnić rozrywkę na długie godziny.

Demo Ricochet: Lost Worlds Recharged już dostępne - ilustracja #1

W Richochet: Lost Worlds Recharged znajdziemy wszystko to, co w oryginalnej wersji gry, plus setki dodatkowych poziomów. Podobnie jak w Arkanoid, gracz kontroluje futurystyczną paletkę, która może odbijać piłkę pod różnymi kątami. W trakcie rozgrywki napotkamy ogromną ilość różnorodnych klocków i oczywiście spadające z góry bonusy, potrafiące równie dobrze pomóc jak i przeszkodzić w osiągnięciu celu. Co ciekawsze, większość power-upów kumuluje się, np. zebranie kilku działek laserowych potęguje siłę ognia. Oprawa audiowizualna jest bez zarzutu. Różnorodne i ciekawie zrealizowane tła, pierwszorzędne wybuchy oraz interesująca ścieżka dźwiękowa powinny przypaść do gustu wszystkim miłośnikom pierwowzoru.

Demo Ricochet: Lost Worlds Recharged już dostępne - ilustracja #2

Jeśli chciałbyś sprawdzić, jak Ricochet: Lost Worlds Recharged sprawdza się w działaniu, możesz to zrobić już teraz, pobierając grywalne demo. Zabawa w nim ograniczona jest co prawda do dwóch godzin ciągłych zmagań oraz kilkunastu plansz, ale powinno to wystarczyć, aby zdecydować się lub nie, na zakup pełnej wersji.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej