autor: Radosław Grabowski
Dead or Alive Online, czyli skompilowane wieloosobowe edycje Dead or Alive, Dead or Alive 2 i Dead or Alive 3?
Japońska korporacja Tecmo nadal przygotowuje wirtualną grę walki o nazwie Dead or Alive Online, przeznaczoną dla platformy Microsoft Xbox. W myśl dotychczasowych założeń dystrybucja gotowego produktu ma wystartować jesienią 2003. Tymczasem, według licznych nieoficjalnych źródeł, premierę przesunięto na bliżej nieokreślony termin w pierwszej połowie przyszłego roku.
Japońska korporacja Tecmo nadal przygotowuje wirtualną grę walki o nazwie Dead or Alive Online, przeznaczoną dla platformy Microsoft Xbox. W myśl dotychczasowych założeń dystrybucja gotowego produktu ma wystartować jesienią 2003. Tymczasem, według licznych nieoficjalnych źródeł, premierę przesunięto na bliżej nieokreślony termin w pierwszej połowie przyszłego roku.
Rzeczony program będzie swoistą kompilacją dwóch pierwszych części cyklu DoA, przystosowaną do prowadzenia rywalizacji za pośrednictwem globalnej Sieci. Szata graficzna „jedynki” nie ulegnie znaczącym modyfikacjom w stosunku do wersji oryginalnej z konsoli Sega Saturn, natomiast „dwójka” przejdzie totalną metamorfozę wizualną (autorzy zaimplementują nieco ulepszony trójwymiarowy „silnik, wykorzystany wcześniej w Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball).
Prawdopodobną przyczyną wspomnianych opóźnień w procesie developingu jest rozszerzanie całego pakietu o wieloosobową edycję Dead or Alive 3.