Davor Hunsky opowiada o nowym silniku i edytorze Serious Sam 2
Od momentu zaprezentowania na Game Developers Conference, tech-demo drugiej części Serious Sam, wśród fanów cyklu nastąpiło niebywałe poruszenie. Oczywiście kwestią interesującą graczy najbardziej, jest nowy silnik na którym Poważny Sam będzie kosił niezliczone rzesze potworów. Wychodząc im naprzeciw, serwis Seriously! wziął niedawno na spytki jednego z autorów gry, Davora Hunskiego, który w szczegółach opowiedział o stronie technicznej programu.
Od momentu zaprezentowania na Game Developers Conference, tech-demo drugiej części Serious Sam, wśród fanów cyklu nastąpiło niebywałe poruszenie. Oczywiście kwestią interesującą graczy najbardziej, jest nowy silnik na którym Poważny Sam będzie kosił niezliczone rzesze potworów. Wychodząc im naprzeciw, serwis Seriously! wziął niedawno na spytki jednego z autorów gry, Davora Hunskiego, który w szczegółach opowiedział o stronie technicznej programu.
Rzeczony wywiad powinien zainteresować nie tylko tych, którzy chcieliby się dowiedzieć czegoś o możliwościach nowego silnika, ale także wszelkich entuzjastów tworzenia modyfikacji. Dlaczego? Otóż Davor Hunski wyczerpująco omawia tam funkcje edytora, za pomocą którego powstaje gra. Ilość jego funkcji jest tak duża, że jeśli będzie on udostępniony szerszej publiczności, żywot Serious Sama 2 z pewnością potrwa dłużej, niż kilka miesięcy po premierze tytułu.