Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 27 stycznia 2012, 17:40

autor: Adrian Werner

Darmowe Perełki XXX -27 stycznia 2012 roku

Przed wami trzydziesty przegląd najciekawszych gier freeware. Znajdziecie tu darmowe gry (w tym również te przeglądarkowe) które potrafią dostarczyć wiele zabawy, ale również ruszą nawet ana najsłabszych netbookach. Ten przegląd obejmuje siedem dni - od 21 do 27 stycznia 2012 roku

Witajcie w kolejnym przeglądzie gier darmowych. Znajdziecie w nim zestawienie najciekawszych tytułów freeware (także te przeglądarkowych) z ostatnich dni. Znajdziecie tu produkcje, które nie tylko zapewniają masę zabawy, ale najczęściej posiadają również tak niskie wymagania sprzętowe, że nawet proste netbooki nie będą miały problemów z ich udźwignięciem.

Poprzednie przeglądy:

.


.

EUNABORB

Nietypowa mieszanka gry logicznej i zręcznościówki. Naszym zadaniem na każdym poziomie jest doprowadzenie piłeczki do celu. W tym celu gramy w coś w rodzaju uproszczonego golfa, gdzie decydujemy o trajektorii i sile uderzenia.

.

THE CAT THAT GOT THE MILK

Intrygująca zręcznościówka, w której musimy przeprowadzić tytułowego kota przez kilkanaście abstrakcyjnych poziomów. Przejście gry nie stanowi wielkiego wyzwania, ale atrakcyjna oprawa graficzna i doskonała muzyka powodują, że naprawdę warto sprawdzić ten tytuł.


.

MUSAIC BOX

Intrygująca przeglądarkowa przygodówka, w której odkrywamy sekrety posiadłości naszego dziadka. Wiele zagadek jest opartych na odtwarzaniu aranżacji muzycznych, co dodaje łamigłówkom ciekawej świeżości.

.

HANDS OF WAR

Tower Defense osadzony w realiach fantasy. Gra nie oferuje żadnych innowacyjnych pomysłów, ale nadrabia to solidnym dopracowaniem, sprawnie opowiedzianą fabułą i imponującą różnorodnością map.

.

SNOW TALE

Dopracowana platformówka utrzymana w delikatnej stylistyce retro. Ciekawym elementem jest możliwość zamrażania przeciwników, a następnie wykorzystywania ich jako lodowych pocisków.

.

WOOD WORKER

Gra logiczna, w której wyzwania opierają się na wykorzystaniu silnika fizycznego. Naszym zadaniem jest takie układanie podarowanych nam obiektów, aby nie spadły one w przepaść.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej