autor: Janusz Burda
Dark Age of Camelot: Shrouded Isles tuż, tuż
Shrouded Isles to pierwszy oficjalny dodatek do bez wątpienia jednej z popularniejszych w tym roku gier z gatunku „massive multiplayer” - Dark Age of Camelot. Jak wynika z ostatniego oświadczenia prasowego Mythic Entertainment, prace nad nim zostały właśnie zakończone (status Gold) i dokładnie trzeciego grudnia trafi on do sprzedaży.
Shrouded Isles to pierwszy oficjalny dodatek do bez wątpienia jednej z popularniejszych w tym roku gier z gatunku „massive multiplayer” - Dark Age of Camelot. Jak wynika z ostatniego oświadczenia prasowego Mythic Entertainment, prace nad nim zostały właśnie zakończone (status Gold) i dokładnie trzeciego grudnia trafi on do sprzedaży.
Dark Age of Camelot: Shrouded Isles
Dark Age of Camelot: Shrouded Isles wprowadza do gry trzy nowe obszary, po jednym dla każdego z dostępnych realmów. Gracze walczący po stronie Albionu otrzymują wyspę Avalon, Ci którzy żyją w Midgardzie wyspę Aegir, zaś Hibernianie wyspę HyBrasil. Każda z nich posiada swą indywidualną historię, z każdej z nich wywodzi się też nowa rasa. W Albionie do poprzednio dostępnych dołącza gremlinopodobna rasa Inconnu, Midgard wzmacnia krzepka i zręczna rasa Valkyn, zaś w Hibernii pojawia się rasa Sylvan.
Ponadto każda ze stron konfliktu otrzymuje po dwie nowe klasy postaci, tj. Albion – Necromancera oraz Reavera (skrzyżowanie wojownika z Necromancerem); Midgard – Bonedancera (klasa przypominająca szamanów z epoki brązu i żelaza) i Savage’a (lekki wojownik); Hibernia – Animista (mag bardzo związany z przyrodą) i Valewalkera (hybryda wojownika i maga).
Listę zmian wprowadzanych przez Shrouded Isles kończy nowy silnik graficzny NetImmerse 3D engine ver. 4.0 z Numerical Design Limited, wykorzystujący możliwości pakietu DirectX 8.1 i najnowszych kart graficznych.