Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 sierpnia 2004, 12:41

autor: Tomasz Wróblewski

Czas wybrać najlepsze Zoo

Microsoft dzierży tytuł monopolisty, teraz chce najprawdopodobniej zapracować na miano firmy odpowiedzialnej społecznie. Dobroczynne działania są oczywiście połączone z kampanią reklamową sequela bardzo popularnej w Stanach Zjednoczonych (u nas zupełnie niedostrzeżonej) gry – Zoo Tycoon. Akcja ma na celu wybranie „Ulubionego Amerykańskiego Ogrodu Zoologicznego”, który w nagrodę otrzyma 25 tysięcy dolarów.

Microsoft dzierży tytuł monopolisty, teraz chce najprawdopodobniej zapracować na miano firmy odpowiedzialnej społecznie. Dobroczynne działania są oczywiście połączone z kampanią reklamową sequela bardzo popularnej w Stanach Zjednoczonych (u nas zupełnie niedostrzeżonej) gry – Zoo Tycoon. Akcja ma na celu wybranie „Ulubionego Amerykańskiego Ogrodu Zoologicznego”, który w nagrodę otrzyma 25 tysięcy dolarów.

Przez prawie cały sierpień pięćdziesiąt największych placówek będzie przesyłać do organizatorów swoje materiały promocyjne np. artykuły, prezentacje multimedialne, filmy i zdjęcia. Następnie komisja złożona z pracownika firmy Microsoft Game Studios, developera z Blue Fang Games, Najlepszego Opiekuna Zwierząt (zwycięzca poprzedniego, zoologicznego konkursu giganta z Redmond) oraz członka National Wildlife Fedaration wybierze 15 półfinalistów. Stąd droga do nagrody wiedzie już tylko przez dwa głosowania internautów na stronie www.zootycoon.com. To decydujące, z piątką finalistów, zakończy się 2 listopada i wtedy poznamy zwycięzcę zmagań.

Jak widać są różne sposoby na dotarcie ze swym produktem do potencjalnych nabywców. Gra Zoo Tycoon 2 w Polsce powinna się pojawić w grudniu. Podejrzewam jednak, że dystrybutor, A.P.N. Promise, nie będzie miał wielkich powodów do radości z racji wyników sprzedaży. A może czas trochę zainwestować w reklamę? Gdyby tak wspomóc państwa Gucwińskich?

Czas wybrać najlepsze Zoo - ilustracja #1