Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 października 2006, 09:41

Chris Morris o Half-Life 2: Episode Two - Valve planuje szokujące wydarzenie

Chris Morris, dziennikarz pracujący dla CNN, poświęcił swój cotygodniowy felieton w rubryce Game Over, zdobywającej coraz większą popularność tendencji do dzielenia gier na epizody i publikowania ich drogą elektroniczną. Biorąc za przykład jeden z najbardziej znanych programów tego typu – Half-Life 2 – zdradził on interesującą wiadomość dotyczącą jego fabuły. Jeśli nie chcesz wiedzieć co stanie się w drugim oficjalnym dodatku, NIE CZYTAJ dalej tej wiadomości.

Chris Morris, dziennikarz pracujący dla CNN,poświęcił swój cotygodniowy felieton w rubryce Game Over , zdobywającej coraz większą popularność tendencji do dzielenia gier na epizody i publikowania ich drogą elektroniczną. Biorąc za przykład jeden z najbardziej znanych programów tego typu – Half-Life 2 – zdradził on interesującą wiadomość dotyczącą jego fabuły. Jeśli nie chcesz wiedzieć co stanie się w drugim oficjalnym dodatku, NIE CZYTAJ dalej tej wiadomości.

Chris Morris o Half-Life 2: Episode Two - Valve planuje szokujące wydarzenie - ilustracja #1

Morris twierdzi, że w grze Half-Life 2: Episode Two, która na rynku zadebiutuje wiosną przyszłego roku, firma Valve Corporation planuje zabić jedną z ważniejszych postaci. W tekście brak informacji, kogo miałby spotkać smutny koniec, ale wszystko wskazuje na to, że będzie to Alyx Vance. Jak doskonale pamiętamy z udostępnionego przez twórców gry zwiastuna, to właśnie ona najbardziej ucierpiała w wyniku katastrofy pociągu, którym Gordon Freeman i dziewczyna opuścili zrujnowane miasto City 17.

W artykule znajdziemy również informację dotyczącą dalszych losów popularnej serii. Według Morrisa członkowie Valve Corporation nie podjęli jeszcze decyzji o kontynuowaniu cyklu. Wszystko ma rozstrzygnąć się dopiero po premierze epizodu trzeciego, która wstępnie planowana jest na drugą połowę przyszłego roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej