Brink w blasku chwały. Top 10 UK (8 - 14 maja)
Nieźle, choć mnie osobiście gra nie zachwyciła.
a mnie i owszem. Ciesze się bardzo - licze ze dzięki dobrym wynikom Brink bedzie dalej rozwijany
Nie ma w co grać to brinka kupują, gra jest słaba i niedopracowana , bez sp, zawyżone wymagania, chwilowa podnieta tym tytułem szybko minie, z reszta po recenzjach widać , że mało ciekawa. Osobiście na nią czekałem, ale zawiodła mnie na całej linii w prawie każdym możliwym aspekcie.
Pelniak Brinka wyglada na jakas wczesna bete, masa problemow, kiepskie animacje, framerate, i co najwazniejsze lagi. Grze blizej do TF niz do ET
Sorry Panowie, ale o jakich błędach Wy mówicie? Proponuje nie grać na serwie, który postawił jakiś gościu z łączem 128kb/s (bo i tacy są).
Wlasnie - wymagania są wysokie ale lagów nie ma w ogole - przynajmniej ja ANI RAZU sie nie spotkalem. Polecam nie grać na serwerach zza oceanu.
jakim serwerze za oceanu - ja gram na konsoli i tnie się jak cholera na oficjalnych serwerach nawet po paczorze jak są boty to mniej ale jak grają ludzie to przycina że szok, frame rate niski potwierdzam
Ale gra fajna
TobiAlex
To tak z pamięci jak leci:
- zanik dźwięków gry
- zanik tekstur botów (nie widać kto i skąd strzela)
- przez jeden dzień miałem ze znajomym ciągłe zerowanie ustawień klawiszy (grasz, po chwili nic nie reaguje poza myszką i okazuje się, że wszystkie pozycje z klawiszami w ustawieniach są puste)
- lag który pojawia się nawet na lokalu znajomego, który ma dobre łącze i w innych grach zwykle nam hostuje bezproblemowo
- czasem mam tak, że postać się zacina jak ktoś mi poda ulepszenie
- zdarza się, że mamy inne ubranie postaci niż wybraliśmy, raz nawet miałem ubranie z dlc którego nie posiadam
Ale to co mnie najbardziej boli to straszna liniowość, każda mapa ma z góry ustalone cele do zrobienia. Chciałbym coś jak AI DIRECTOR z l4d który randomowo wyznacza zadania (nawet kosztem fabuły w multi - mapy na pewno można by dostosować do tego). Najbardziej liczę, że wydadzą edytor poziomów bo bez tego gra się za szybko znudzi. Żeby nie było, długo na Brinka czekałem i ogólnie gra mi się podoba bardzo. Oczekuję, że naprawią błędy i wydadzą narzędzia moderskie.
@Koktajl Mrozacy Mozg - Chyba graliśmy w inne gry. Brinkowi bliżej do TF2, jasne... Jeśli patrzysz na stylistykę. Sama konstrukcja misji, wykorzystanie poszczególnych klas i niezbędny team-work - to wszystko jest podobne do Enemy Territory. Dlatego gra jest naprawdę dobra. Trzeba tylko poczekać na niezbędne patche.
Zgadza sie lecz technika ET zostala przeniesiona na poziom TF2 - nie czuje ET lecz bardziej TF2lite , 0 Wolfa
Moim zdaniem sterowanie powinno być możliwie proste i intuicyjne. Sam Brink poza systemem smart ma też wychylanie (mało która strzelanka teraz to ma), wślizg itp. Dla mnie intuicyjność i możliwości sterowania stoją na bardzo wysokim poziomie.
Brink jest spoko i cieszę się, że zajął tak wysoką pozycję, czym więcej graczy tym lepiej a niedługo ma wyjść darmowe DLC więc będzie jeszcze ciekawiej.
Chciałbym coś jak AI DIRECTOR z l4d który randomowo wyznacza zadania
AI DIRECTOR w l4d odpowiadal za losowe miejsca odrodzenia hordy zombie . W pierwszej czesci l4d tez bylo z gory wiadome co bedzie na koncu danej mapy .
Dla mnie sterowanie jest zbyt proste - by dac komus ammunicje wystarczy trzymac X a postac sama podbiegie do postaci by wreczyc jej amunicje, przy budowaniu mozna sie tylko wokol obracac a jak kupi sie upgrejd to widac nas z 3 osoby przez co wiemy czy ktos nas moze zaatakaowac, podzial klas tez jest taki dziwny, nie wiem ktory to medyk to nikt na medyka nie wyglada, brakuje mu czegos charakterystycznego, sam teamwork tez jest malo rozbudowany - a to robot, a to medyk/ammo jak mi sie skonczy ammo to nie wiem ktorym przyciskiem dac taka komende, brakuje komunikacji z klawiatury jak dawniej v45, teraz to automatycznie glosy mowia. Jeden spawn point przez mape a w ET to bylo inaczej, dosc czesto po zrobieniu 1 zadania spawn sie przesuwal a tutaj ciagle w tym samym miejscu. W klasycznym ET chyba kazda postac miala swoje atrybuty - tutaj wszystko jest praktycznei w 1 worku, medyk to medyk, zolnierz to zolnierz choc w ET soldier mial dostep do rakietnicy, Specop do satchel, noz by szybciej zabijac, medyk wiecej HP czy staminy.
Smart moze jako tako do gry ala ME sie sprawdzil ale w grze ala ET jak dla mnie on sie nie sprawdza. Chyba samo QW mialo wiecej z ET niz Brink ktory zostal dopasowany pod casuali z malym dodatekiem ducha ET
Mowie o wersji konsolowej a tam problemamy sa jeszcze
lagi - grasz z 4 osobami + 2-4 tto boty w twojej druzynie
doczytywanie sie tekstur
malo fps
kulawa animacja
brak balansu
Ja jeszcze się zastanawiam nad kupnem, poczekam jeszcze troszkę aż poprawia błędy co ludzie o nich na forach piszą