autor: Krzysztof Kaszuba
Blizzard prezentuje system kamieni runicznych w Diablo III
Blizzard Entertainment prezentuje nam kolejne informacje dotyczące swojego sztandarowego tytułu, jakim jest Diablo III. Tym razem jest to system kamieni runicznych (Runestones), którymi będziemy mogli zmieniać działanie i efekty towarzyszące używaniu różnych zdolności naszych bohaterów.
Blizzard Entertainment prezentuje nam kolejne informacje dotyczące swojego sztandarowego tytułu, jakim jest Diablo III. Tym razem jest to system kamieni runicznych (Runestones), którymi będziemy mogli zmieniać działanie i efekty towarzyszące używaniu różnych zdolności naszych bohaterów.
W grze będzie występowało pięć typów kamieni. W zależności od koloru będą to: Crimson, Indigo, Obsydian, Golden oraz Alabaster. Każdy z nich będzie inaczej wpływał na nasze umiejętności. Dla przykładu kamień koloru Crimson zwiększy zadawane obrażenia, z kolei Alabaster może ogłuszyć naszego przeciwnika.
Z podobnym systemem mieliśmy już do czynienia w Diablo II. Kolor nie jest jedyną rzeczą, jaką będą się różniły kamienie runiczne. Podobnie jak w poprzedniej części gry, tak i tutaj przedmioty te będą miały różną siłę oddziaływania, w zależności od swojej rangi. W Diablo II ten aspekt kamieni przedstawiony był za pomocą ich stopnia czystości oraz wielkości. W Diablo III możemy spodziewać się podobnego rozwiązania.
Poniżej znajduje się pięć filmików, obrazujących efekty użycia każdego z kamieni runicznych. Zachęcamy również do zapoznania się z innymi zebranymi przez nas dotychczas wiadomościami dotyczącymi Diablo III. Wszystkie informacje poświęcone tej grze znajdują się w tym miejscu.
Wizard Ray of Frost
Barbarian Whirlwind
Demon Hunter Cluster Arrow
Monk Sweeping Wind
Witch Doctor Acid Cloud