BattleTech na 23-minutowym zapisie rozgrywki
Zespół Harebrained Schemes wypuścił 23-minutowy zapis rozgrywki z turowej strategii BattleTech. Produkcja jest jeszcze na bardzo wczesnym etapie produkcji, ale już teraz materiał prezentuje się okazale.
Na oficjalnym kanale studia Harebrained Schemes opublikowano trwający dwadzieścia trzy minuty zapis rozgrywki z gry Battletech, czyli turowej strategii z elementami RPG, która ma się ukazać w przyszłym roku. Materiał pochodzi z bardzo wczesnej wersji projektu - twórcy nie osiągnęli jeszcze nawet fazy alfa. Jednak biorąc na to poprawkę, materiał daje bardzo dobre pojęcie o kierunku, w którym zmierza ta produkcja.
- Deweloper: Harebrained Schemes
- Gatunek: turowa strategia
- Platforma: PC
- Data premiery: 2017 r.
Battletech powstaje dzięki hojności fanów, którzy w zeszłym roku podczas zbiórki na Kickstarterze wsparli autorów sumą prawie 2,8 mln dolarów. Była to jedna z największych kwot zebranych na tym serwisie w 2015 r. w kategorii gier. Sukces ten nie był jednak dużym zaskoczeniem. Zespół Harebrained Schemes wyrobił sobie bowiem crowdfundingową renomę dzięki grom Shadowrun Returns i Shadowrun: Hong Kong, które nie tylko okazały się bardzo dobrymi RPG-ami, ale również uniknęły dużych opóźnień.
Jeszcze przed zbiórką autorzy posiadali fundusze na opracowanie gry, ale ich budżet starczyłby jedynie na prostą turówkę z samodzielnymi bitwami. Środki z Kickstartera pozwoliły twórcom na znaczne rozszerzenie skali gry. Dodano potężną kampanię, która zaoferuje rozbudowaną fabułę, ręcznie zaprojektowane misje oraz liczne scenki przerywnikowe. Jednocześnie pojawią się także elementy symulujące żywot najemnika i w nich tryb dla pojedynczego gracza przybierze otwarty charakter, a zadania będą generowane losowo.
W grze nie zabraknie także opcji multiplayer. Battletech pozwoli bawić się w trybie kooperacji oraz rywalizować z innymi graczami w ramach potyczek PvP.
Przypomnijmy na koniec, że Battletech powstaje obecnie wyłącznie z myślą o pecetach, a premiera zaplanowana została na 2017 rok. Twórcy nie wykluczają, że w przyszłości opracują konwersje na inne platformy, ale na razie chcą skoncentrować się tylko na edycji komputerowej.