autor: Tomasz Pyzioł
Battlecruiser Millenium ukończony
Zespół 3000AD zakończył pracę nad trzecim z kolei tytułem z serii realistycznych symulatorów kosmicznych Battlecruiser Millenium. Jest to dzieło o tyle przełomowe w stosunku do przednich części, że gruntownej przeróbce poddane zostały prawie wszystkie elementy gry, poczynając od graficznego engine 3D, poprzez sztuczną inteligencję a kończąc na efektach graficznych i dźwiękowych.
Zespół 3000AD zakończył pracę nad trzecim z kolei tytułem z serii realistycznych symulatorów kosmicznych Battlecruiser Millenium. Jest to dzieło o tyle przełomowe w stosunku do przednich części, że gruntownej przeróbce poddane zostały prawie wszystkie elementy gry, poczynając od graficznego engine 3D, poprzez sztuczną inteligencję a kończąc na efektach graficznych i dźwiękowych.
W Battlecruiser Millenium ponownie będziemy mogli dowodzić szeroką gamą pojazdów kosmicznych, zarówno tych małych jak myśliwce i pojazdy naziemne jak i gigantycznych krążowników czy okrętów wojennych. W grze możemy przejąć funkcję dowolnego członka załogi kontrolując jego poczynaniami, lub wydawać mu polecenia z mostka dowodzenia. Oprócz widowiskowych bitew kosmicznych czeka nas również rozwiązywanie wielu problemów ekonomicznych związanych z utrzymaniem drogiej jednostki. Radą na to może być intratny handel czy nawet przemyt towarów zakazanych w galaktyce zamieszkałej przez dwanaście różnorodnych ras.