autor: Maciej Myrcha
Auto Assault w połączeniu ze SpeedTree
W weekend informowaliśmy was, iż jedną z gier pokazywanych przez firmę NCsoft na zbliżających się targach E3, będzie MMO produkowany przez NetDevil zatytułowany Auto Assault. Akcja tej gry toczyć będzie się w postapokaliptycznym świecie a'la Mad Max. Dziś natomiast dowiedzieliśmy się, że świat ten stanie się jeszcze bardziej realistyczny dzięki zastosowanemu w procesie developingu pakietu SpeedTree.
W weekend informowaliśmy was, iż jedną z gier pokazywanych przez firmę NCsoft na zbliżających się targach E3, będzie MMO produkowany przez NetDevil zatytułowany Auto Assault. Akcja tej gry toczyć będzie się w postapokaliptycznym świecie a'la Mad Max. Dziś natomiast dowiedzieliśmy się, że świat ten stanie się jeszcze bardziej realistyczny dzięki zastosowanemu w procesie developingu pakietu SpeedTree.
Nie, nie chodzi o to, że będziemy ganiać drzewa jak można się sugerować nazwą tego produktu, ale rzeczywiście, chodzi o naturę. "W każdej scenie, w której znajduje się pewna ilość drzew, grafika ulegnie znacznej poprawie," powiedział pan Brown, prezes NetDevil, który wybrał SpeedTree dla polepszenia wydajności grafiki oraz wizualizacji przyrody. "Jakość renderingu osiągana dzięki temu programowi jest zadziwiająca. Dostaliśmy do dyspozycji całą gamę technik, które sprawiają, iż SpeedTree jest najlepszym programem prezentującym drzewa i rośliny dostępnym obecnie na rynku."
Dzięki dostępowi do kodu źródłowego SpeedTree, flora występująca w Auto Assault przedstawiona zostanie w naturalnym oświetleniu i z realistycznymi efektami fizycznymi, tak więc możemy się spodziewać, że drzewo potraktowane serią karabinu maszynowego czy granatem zachowa się tak jak w rzeczywistości. Zastosowanie SpeedTree w Auto Assault ma także drugi, równie pozytywny wymiar, tym razem dla jego twórców, Interactive Data Visualization. "Praktycznie od razu zwiększyło się zapotrzebowanie na nasz produkt od developerów gier," powiedział prezes IDV, Chris King.