Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 3 lipca 2003, 09:31

Asgard znosi ograniczenia związane z platformami sprzętowymi... przynajmniej w założeniach...

Firma TerraForge, Inc. ogłosiła, iż jest blisko ukończenia prac nad technologią, która pozwoli na tworzenie gier online’owych umożliwiających grę posiadaczom zarówno PeCetów, Macintoshów, konsol PS2, GameCube oraz urządzeń przenośnych typu Pocket Device. Nie liczy się miejsce zamieszkania czy język którym włada gracz – technologia zwana „Asgard Gaming Community” ma, wedle słów jej twórców, znieść wszelkie ograniczenia i różnice.

Firma TerraForge, Inc. ogłosiła, iż jest blisko ukończenia prac nad technologią, która pozwoli na tworzenie gier online’owych umożliwiających grę posiadaczom zarówno PeCetów, Macintoshów, konsol PS2, GameCube oraz urządzeń przenośnych typu Pocket Device. Nie liczy się miejsce zamieszkania czy język którym włada gracz – technologia zwana „Asgard Gaming Community” ma, wedle słów jej twórców, znieść wszelkie ograniczenia i różnice.

Cała technologia Asgard opiera się na dwóch podstawowych częściach, tj. modułach Object Delivery Infrastructure Network (ODIN) oraz zaawansowanym engine Valhalla. Ponieważ nie jestem specjalistą w dziedzinie super zaawansowanych technologi sieciowych, zainteresowanych szczegółami technicznymi zapraszam na oficjalną stronię firmy TerraForge, Inc.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej