Asgard znosi ograniczenia związane z platformami sprzętowymi... przynajmniej w założeniach...
Firma TerraForge, Inc. ogłosiła, iż jest blisko ukończenia prac nad technologią, która pozwoli na tworzenie gier online’owych umożliwiających grę posiadaczom zarówno PeCetów, Macintoshów, konsol PS2, GameCube oraz urządzeń przenośnych typu Pocket Device. Nie liczy się miejsce zamieszkania czy język którym włada gracz – technologia zwana „Asgard Gaming Community” ma, wedle słów jej twórców, znieść wszelkie ograniczenia i różnice.
Firma TerraForge, Inc. ogłosiła, iż jest blisko ukończenia prac nad technologią, która pozwoli na tworzenie gier online’owych umożliwiających grę posiadaczom zarówno PeCetów, Macintoshów, konsol PS2, GameCube oraz urządzeń przenośnych typu Pocket Device. Nie liczy się miejsce zamieszkania czy język którym włada gracz – technologia zwana „Asgard Gaming Community” ma, wedle słów jej twórców, znieść wszelkie ograniczenia i różnice.
Cała technologia Asgard opiera się na dwóch podstawowych częściach, tj. modułach Object Delivery Infrastructure Network (ODIN) oraz zaawansowanym engine Valhalla. Ponieważ nie jestem specjalistą w dziedzinie super zaawansowanych technologi sieciowych, zainteresowanych szczegółami technicznymi zapraszam na oficjalną stronię firmy TerraForge, Inc.