Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 lipca 2021, 09:47

autor: Adrian Werner

Aragami 2 ozłocone

Zespół Lince Works ogłosił, że gra Aragami 2 została ukończona i zadebiutuje zgodnie z planem we wrześniu tego roku.

Aktualizacja:

W oryginalnej wersji wiadomości, podążając za doniesieniami zachodnich serwisów, napisaliśmy, że pre-ordery Aragami 2 przekroczyły milion egzemplarzy. Skontaktował się z nami przedstawiciel deweloperów, który poinformował, że są to błędne dane. Poniższy tekst został zmodyfikowany, tak aby nie zawierał tej nieprawdziwej informacji. Obecnie twórcy nie są gotowi podzielić się danymi o przedsprzedaży.

ARAGAMI 2 W SKRÓCIE:
  • Deweloper: Lince Works
  • Wydawca: Lince Works
  • Gatunek: skradanka
  • Platformy: PC, XONE, PS4, XSX, PS5
  • Data premiery: 17 września 2021 r.

Studio Lince Works poinformowało, że skradanka Aragami 2 osiągnęła złoty status. Oznacza to, że trzyletnie prace nad grą zostały ukończone i raczej nie musimy obawiać się żadnych opóźnień (casus Cyberpunka 2077 był rzadkim wyjątkiem od tej reguły).

{ Druga część serii początkowo miała zadebiutować na początku tego roku. W marcu twórcy ogłosili jednak opóźnienie premiery, gdyż potrzebowali dodatkowych miesięcy na dopracowanie gry, zwłaszcza pod kątem konsol nowej generacji. Wytłumaczyli, że Aragami 2 jest znacznie ambitniejszym projektem od pierwszej odsłony cyklu, dlatego jej opracowanie zajmuje więcej czasu, niż początkowo zakładano.

Przypomnijmy, że gra zmierza na PC oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S oraz PS5. Wydanie pecetowe sprzedawane będzie na Steamie. Premiera odbędzie się 17 września tego roku. Produkcja nie zaoferuje polskiej wersji językowej.

Warto dodać, że w przedsprzedaży na Steamie grę można kupić o 15% taniej. Cena pre-orderu Aragami 2 wynosi 106,24 złotych, a w momencie premiery podskoczy do 124,99 zł.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej