Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 16 grudnia 2013, 06:56

autor: Adrian Werner

Angry Birds Go! otrzyma wiosną tryb multiplayer

Studio Rovio ogłosiło, że pracuje nad aktualizacją Angry Birds Go!, która wprowadzi do gry tryb multiplayer. Wypuszczona ona zostanie wiosną przyszłego roku.

Kilka dni temu na urządzeniach mobilnych zadebiutowało Angry Birds Go!, czyli gra, która przenosi konflikt między wściekłymi ptakami a świniakami z wojny artyleryjskiej na zawody wyścigowe. Produkcja nie jest jednak idealna i jednym z jej głównych problemów jest brak trybu multiplayer. Autorzy, czyli ludzie ze studia Rovio, właśnie ogłosili, że w przyszłym roku naprawią to niedociągnięcie.

Informacje te przekazano za pośrednictwem oficjalnego profilu serii Angry Birds na serwisie Facebook. Znalazła się na nim informacja, że rozgrywki wieloosobowe zostaną wprowadzone w ramach aktualizacji wiosną 2014 r. Niestety, nie podano żadnych konkretów odnośnie tego jak wyglądać będzie multiplayer w tej grze.

Angry Birds Go! Zadebiutowało na początku grudnia na urządzeniach mobilnych z systemami iOS, Android i Windows Phone. Gra oferuje atrakcyjną trójwymiarową oprawę graficzną (pierwszą w historii cyklu) i dopracowany model jazdy wzorowany na konsolowych produkcjach typu kart racing. Niestety, zabawę mocno psuje inna nowość, czyli model darmowy z mikropłatnościami. On sam w sobie nie jest niczym złym, ale jego implementacja woła o pomstę do nieba. Każdy rajd zużywa bowiem energię, która regeneruje się wyjątkowo wolno. Tym samym już po krótkiej sesji zmuszani jesteśmy albo do odstawienia gry na kilka godzin, albo do wydania cennych kryształów. Tę walutę możemy kupić za pomocą mikropłatności, lub wypełniając wyzwania. Problem w tym, że ta druga metoda to typowy „grind”, gdzie do znudzenia powtarzamy te same zadania.

Wielka szkoda, gdyż gdyby nie fatalnie zrealizowany model Free-2-Play Angry Birds Go! byłoby kolejna perełką w historii tego cyklu. Mamy więc nadzieję, że poza trybem multiplayer studio Rovio ma również w planach aktualizacje naprawiającą system biznesowy gry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej