Activision odpowiada na wezwanie użytkowników Call of Duty 2
Ponad dwa tygodnie temu, jeden z fanów gry Call of Duty 2, zażądał na forum firmy Infinity Ward jasnego stanowiska w sprawie przyszłego suportu popularnej strzelaniny. Jego apel poparło mnóstwo innych graczy, którzy niezadowoleni z braku jakichkolwiek zabezpieczeń przed oszustami, zagrozili wyłączeniem serwerów, a co za tym idzie – bojkotem gry. W sprawie wypowiedział się już Activision.
Ponad dwa tygodnie temu, jeden z fanów gry Call of Duty 2, zażądał na forum firmy Infinity Ward jasnego stanowiska w sprawie przyszłego suportu popularnej strzelaniny. Jego apel poparło mnóstwo innych graczy, którzy niezadowoleni z braku jakichkolwiek zabezpieczeń przed oszustami, zagrozili wyłączeniem serwerów, a co za tym idzie – bojkotem gry. W sprawie wypowiedział się już Activision.
Przedstawiciele koncernu napisali w specjalnym oświadczeniu, że programiści z firmy Infinity Ward dopiero teraz powrócili z zasłużonego urlopu (Call of Duty 2 powstawała non-stop przez ponad dwa lata) i już wkrótce zajmie się kwestią oszustw w trybie multiplayer. Activision wysłuchał tym samym graczy, którzy na udzielenie stanowiska w sprawie suportu gry, dali obu firmom czas do piątku 16 grudnia 2005 roku.