T-Mobile i Coca-Cola zawieszają współpracę z Activision Blizzard
T-Mobile i Coca-Cola postanowiły wycofać się ze sponsorowania rozgrywek e-sportowych organizowanych przez Activision Blizzard. Dotknęło to dwa tytuły - Call of Duty i Overwatch.
Dwa tygodnie temu Kalifornijski Departament ds. Uczciwego Zatrudnienia i Mieszkalnictwa złożył pozew przeciwko Activision Blizzard. Był on wynikiem śledztwa, w toku którego między innymi wykazano, że pracownice firmy były molestowane. Od tego czasu nad amerykańskim gigantem zbierają się czarne chmury. Teraz pojawiła się kolejna komplikacja. T-Mobile i Coca-Cola postanowiły wycofać się ze sponsorowania rozgrywek esportowych.
W przypadku T-Mobile cały proces odbył się po cichu i nie wystosowano żadnego oficjalnego komentarza. O tym, że obie korporacje zakończyły współpracę, można się domyślić z bannerów i stron internetowych poświęconym rozgrywkom Call of Duty League i Overwatch League. Usunięte zostało z nich bowiem logo firmy telekomunikacyjnej (via Dexerto).
Coca-Cola zdecydowała się natomiast wydać oświadczenie (via Eurogamer). Podano w nim, że ze względu na sytuację w Activision Blizzard, podjęto decyzję o tymczasowym zaprzestaniu współpracy i ocenie przyszłych planów na kooperację. Oznacza to, że Overwatch League straciło kolejnego sponsora.
Mamy więc tutaj do czynienia z kolejnymi konsekwencjami związanymi z ostatnią aferą w Activision Blizzard. Prawdopodobnie nie jest to także koniec tego typu doniesień.