Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 kwietnia 2021, 22:28

Aktualizacja 1.2.1 przygotowuje AC: Valhalla do DLC Gniew druidów

Jutro o godzinie 13:00 gra Assassin’s Creed: Valhalla otrzyma aktualizację 1.2.1. Patch wprowadzi do produkcji Ubisoftu elementy związane z dodatkiem Gniew druidów oraz naprawi szereg błędów.

Firma Ubisoft przygotowała aktualizację 1.2.1 do Assassin’s Creed: Valhalla, która ma dostosować grę pod przełożony na 13 maja dodatek Gniew druidów. Patch będzie dostępny jutro od godziny 13:00 i będzie wymagał pobrania około: 14 GB (PC), 5-8 GB (PS4), 5,5 GB (PS5), 12 GB (XONE) lub 16 GB (XSX|S) danych.

Wśród nowości szczególną uwagę zwracają 3 dodane umiejętności. Każda z nich sprawi, że trafienia wrogów nie będą wytrącały naszej postaci z równowagi podczas wykonywania udanych zwykłych ataków wręcz (Chłodny gniew), celowania z łuku (Oko północy) lub wyprowadzania ataku specjalnego bądź parowania ciosów drugą ręką (Wściekły gniew). Zmian doczekają się również inne zdolności – Okrzyk bojowy będzie trwał teraz dłużej, Nieustraszony skoczek ułatwi skoki z dużych wysokości, a szansa powodzenia atutów Wirująca śmierć i Ukąszenie Vordra będzie niższa.

Gracze AC: Valhalla powinni także ucieszyć się na wieść o dodaniu możliwości włączania i wyłączania kamery filmowej podczas zadawania ciosów dobijających oraz o rozpoczęciu zarybiania wód w grze różnymi gatunkami ryb (m.in. mały halibut, mały jesiotr, duża płastuga i wielka makrela). Natomiast dla fanów serii Assassin’s Creed udostępniono do transmogryfikacji stroje Bayeka z Origins i Altaira z „jedynki”.

Przy okazji patcha naprawiono też wiele mniejszych i większych błędów pojawiających się w misjach, najazdach (zwykłych i rzecznych), aktywnościach pobocznych i wydarzeniach w świecie gry. Istnieje więc szansa, że jeśli mieliście problem z wykonaniem jakiegoś zadania, zostanie on jutro rozwiązany. Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.

Ubisoft nie przestaje także łatać warstwy technicznej swojej gry i poprawiać jej wydajności. Uważni gracze zauważą drobne różnice w wyglądzie interfejsu, mniejszą liczbę latających przedmiotów czy rzadziej występujące problemy z animacjami postaci, teksturami, oświetleniem i nieprawidłowymi efektami dźwiękowymi.

Hubert Śledziewski

Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

więcej