64-bitowa wersja Unreal Tournament 2003
Wczoraj informowaliśmy, że na targach Comdex, firma AMD ujawniła oficjalną nazwę procesorów znanych do niedawna pod nazwą roboczą ClawHammer - brzmi ona AMD Athlon 64. Jest to słabsza wersja procesorów z rodziny Hammer, przeznaczona na rynek komputerów osobistych. Jednocześnie AMD zaprezentowała wersję demonstracyjną gry Unreal Tournament 2003 dostosowaną do możliwości 64-bitowej architektury nowych procesorów i wspólnie z firmą Epic Games zapowiedziała, iż pełny 64-bitowy UT 2003 znajdzie się w sprzedaży równocześnie z chwilą, gdy Athlon 64 trafi do sklepów.
Wczoraj informowaliśmy, że na targach Comdex, firma AMD ujawniła oficjalną nazwę procesorów znanych do niedawna pod nazwą roboczą ClawHammer - brzmi ona AMD Athlon 64. Jest to słabsza wersja procesorów z rodziny Hammer, przeznaczona na rynek komputerów osobistych. Jednocześnie AMD zaprezentowała wersję demonstracyjną gry Unreal Tournament 2003 dostosowaną do możliwości 64-bitowej architektury nowych procesorów i wspólnie z firmą Epic Games zapowiedziała, iż pełny 64-bitowy UT 2003 znajdzie się w sprzedaży równocześnie z chwilą, gdy Athlon 64 trafi do sklepów.
Poniżej fragment wypowiedzi pana Marka Reina z Epic Games Inc.
„Jesteśmy podekscytowani nadchodzącymi procesorami AMD Athlon 64. Są one zaprojektowane tak, by spokojnie mogły na nich działać dzisiejsze 32-bitowe aplikacje i to szybciej niż na procesorach 32-bitowych o tych samych zegarach. Jednak całkowite możliwości tych układów można wykorzystać uruchamiając na nich odpowiednio napisany program...”
„Zamierzamy wydać 64-bitowe uaktualnienie do gry Unreal Tournament 2003 z chwilą, gdy procesory AMD Athlon 64 znajdą się w sprzedaży detalicznej.”
Na koniec dodam tylko, iż naprawdę ciekawi mnie jakie będą różnice pomiędzy 32-bitowym i 64-bitiwym UT 2003. Czy będą odczuwalne i widoczne na pierwszy rzut oka, czy też jest to wyłącznie zręczny chwyt marketingowy...?
Oficjalne oświadczenie prasowe.