3D Realms o sukcesie gry Prey
Scott Miller, dyrektor zarządzający firmy 3D Realms, oznajmił w notatce zamieszczonej na swym blogu, że gra Prey sprzedała się na świecie w ponad milionowym nakładzie. Wynik ten osiągnięty został dwóch pierwszych miesięcy po globalnej premierze programu.
Scott Miller, dyrektor zarządzający firmy 3D Realms, oznajmił w notatce zamieszczonej na swym blogu, że gra Prey sprzedała się na świecie w ponad milionowym nakładzie. Wynik ten osiągnięty został w ciągu dwóch pierwszych miesięcy po globalnej premierze programu.
Pod uwagę wzięta została sprzedaż zarówno PeCetowej, jak i konsolowej (X360) wersji Prey. Miller określił tenże wynik mianem „sukcesu”, co nie powinno wcale dziwić. Przypomniał również, że w przyszłości firma wyda kontynuację Prey’a (po raz pierwszy wspominaliśmy o tym w tym miejscu), która powinna się charakteryzować interesującą fabułą, rozwijającą wątki poruszone w pierwszej odsłonie.
Scott Miller wybiegł także myślami w bardziej odległe czasy. Stwierdził, że 3D Realms stanie się za jakiś czas potężną firmą, składającą się z kilku zespołów developerskich, które będą opracowywać jednocześnie 4-6 projektów. Jednym z najważniejszych zadań większego i lepszego 3D Realms miałoby być duchowe i finansowe wspieranie niezależnych producentów gier. Czy i na ile spełnią się marzenia Millera przekonamy się zapewne w bliżej nieokreślonej przyszłości.