3D Realms i 1C Entertainment ujawniają duchowego spadkobiercę Quake'a, grę Wrath: Aeon of Ruin
Horror FPS w konwencji mrocznego fantasy nadchodzi na PC, Nintendo Switch™, PlayStation®4 i Xbox One.
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
Cenega, oficjalny partner 1C Entertainment w Polsce, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji ma przyjemność poinformować, że firmy 1C Entertainment i 3D Realms we współpracy z KillPixel złożą hołd klasycznej erze gier w tytule WRATH: Aeon of Ruin, horrorze FPS w konwencji mrocznego fantasy zasilanym oryginalnym silnikiem Quake’a. Uwolnij swój gniew w WRATH już latem 2019 roku na Windows, Mac i Linux, a także na konsole Nintendo Switch™, PlayStation®4 i Xbox One w pierwszej połowie 2020 roku.
Stary Świat umarł. Pośród ruin czai się ponadczasowy strach. Nieznajomy, niegdyś dryfujący po Wiecznym Morzu, trafia na wybrzeże umierającego świata. Z mrocznej ciemności wyłania się postać spowita w biel, Pasterz Zbłąkanych Dusz, który obciąża Nieznajomego zadaniem upolowania pozostałych przy życiu Strażników Starego Świata.
Przemierzaj starożytne krypty, zniszczone ruiny i skowyczące lasy z dziewięcioma broniami i dziesięcioma artefaktami o straszliwej mocy. Tradycyjna broń palna, jak klasyczna dwururka z alternatywnym trybem strzelania nie oszczędzi żadnych wrogów. Retcher i Fangspitter przekształcają zęby i cysty zebrane z trucheł wrogów w śmiercionośne pociski. Nie lekceważ przeciwników, gdyż atakują oni w ogromnej liczbie i sile. Miej zawsze ostry umysł i ostrze, by przetrwać nadchodzące niebezpieczeństwa.
Centralny projekt świata WRATH zachęca do opartej na eksploracji, nieliniowej rozgrywki. Na początku tylko 2 pierwsze światy są otwarte dla gracza, ale klucze kryjące się w pięciu strefach otwierają inne drzwi. Sekrety ukryte w cieniu nagradzają zarówno wiedzą, jak i desperacko potrzebnym opancerzeniem. Uważaj: potężne potwory sprawiają, że perspektywa przetrwania jest naprawdę ponura. Nawet zapis gry jest przerażający – Więzy Duszy pozwalają zapisywać wszędzie, ale nie są nieskończone. Graj agresywnie, ale strategicznie.
W krwiobiegu WRATH płynie DNA strzelanek z lat 90. Stworzone wewnętrznie przez 3D Realms i KillPixel, przy udziale weteranów sceny Quake’a, WRATH zawiera ponadczasowe element klasyków takich jak DOOM, QUAKE, DUKE NUKEM 3D, BLOOD, UNREAL i HEXEN, autentycznie przenosząc je do XXI wieku. Kompozytor Andrew Hulshult (Quake Champions) i starszy inżynier dźwięku Bjorn Jacobsen (Cyberpunk 2077) podkreślają eteryczną atmosferę upiornymi dźwiękami i heavy metalem.
„Charakterystyczne dla WRATH mroczny fantasy horror, podstawy rozgrywki i klasyczny styl to coś, co często jest naśladowane, ale rzadko z sukcesem. To coś, czego brakuje w dzisiejszych grach”, powiedział Frederik Schreiber, wiceprezes 3D Realms i producent WRATH. “Nasz zespół twórców sceny Quake’a, którzy są mistrzami w swoim rzemiośle, i wizjoner Jeremiah „KillPixel” Fox tworzą zapadającą w pamięć podróż, która zapowiada się niesamowicie.”
„Z MOCĄ legendarnego, oryginalnego silnika Quake’a, WRATH przynosi z powrotem dobre wspomnienia, jednocześnie tworząc nowe, jeszcze lepsze”, powiedział Nikolay Baryshnikow, CEO 1C Entertainment.
Uwolnij swój gniew w WRATH już latem 2019 roku na Windows, Mac i Linux, a także na konsole Nintendo Switch™, PlayStation®4 i Xbox One w pierwszej połowie 2020 roku.