Newsy i ciekawostki na temat World War II: Frontline Command
Dokonaj aktualizacji Impossible Creatures, Starsky and Hutch oraz WWII: Frontline Command
Krzysztof Bartnik, 20 czerwca 2003, 09:51
Do naszego działu Pliki - serwer FTP zostały dodane trzy nowe poprawki systemowe. Ich zadaniem jest oczywiście usunięcie wszystkich błędów i niedoróbek pozostawionych przez autorów w już wydanych produkcjach, a dotyczą: dwóch strategii czasu rzeczywistego, tj. Impossible Creatures oraz World War II: Frontline Command, a także gry akcji o nazwie Starsky and Hutch. Szczegóły odnośnie zmian wprowadzanych przez owe "łatki" znajdziecie poniżej...
World War II: Frontline Command - status GOLD i wersja demonstracyjna
Przemysław Bartula, 18 kwietnia 2003, 08:25
Firmy Bitmap Brothers oraz Koch Media, podały do wiadomości, iż produkcja „World War II: Frontline Command” - strategii czasu rzeczywistego opowiadającej o walkach, które miały miejsce w latach 1944-1945 w czasie II Wojny Światowej, została ukończona i ów tytuł znajdzie się w zachodnich sklepach już drugiego maja. Przy tej okazji wypuszczono także wersję demo „World War II: Frontline Command” – możecie ją pobrać z naszego działu Pliki.
Strategy First na targach E3
Krzysztof Bartnik, 17 kwietnia 2003, 10:12
Do grona developerów, którzy planują pojawić się na tegorocznych targach Electronic Entertainment Expo w Los Angeles, dołączyła właśnie firma Strategy First. Na jej stosiku, wszyscy odwiedzający tę imprezę, będą mogli poznać szczegóły dotyczące sześciu, ciekawie zapowiadających się produkcji, a także zagrać w grywalne wersje niektórych tytułów. Wśród nich znajdziemy również dwa, "polskie" akcenty - gry: Chrome oraz Xpand Rally.
Codemasters stawia na WWII Real Time Strategy
Przemysław Bartula, 5 grudnia 2002, 09:05
O grze strategicznej pochodzącej z firm Bitmap Brothers i Codemasters Software, World War II: Frontline Command, informowaliśmy już kilkakrotnie. Sam tytuł zapowiada się całkiem interesująco, a do tego gwarantem jego dobrej jakości był znany i ceniony wydawca. Piszę „był”, ponieważ jak podaje serwis Computer and Video Games, firma Codemasters Software przestała być zainteresowana wydaniem Frontline Commanda, na rzecz innej wojennej produkcji, do której zastrzegła sobie już prawa. Mowa tu o projekcie firmy Maddox Games, twórców gry IL-2 Sturmovik, zatytułowanym roboczo WWII Real Time Strategy.
World War II: Frontline Command - pełny obraz gry
Przemysław Bartula, 1 czerwca 2002, 16:18
Już kilkukrotnie miałem okazję przedstawiać wam najnowszą wojenną pozycję pochodzącą z firm Bitmap Brothers i Codemasters, obecnie noszącą nazwę World War II: Frontline Command (dawniej WWII: D-Day To Berlin). Nie mniej jednak do niedawna, a dokładniej targów E3 informacji o tym tytule było jak na lekarstwo. Wiadomo było jedynie, że tematem gry jest II Wojna Światowa i rozgrywka będzie toczona w czasie rzeczywistym. Nawet kilka screnów z wersji alfa nie odkrywało wszystkich tajemnic tej produkcji. Czas i targi E3 zmieniły tą sytuację, dlatego też śpieszę by bliżej przedstawić wam ten tytuł.
World War II: D-Day to Berlin zmienia nazwę
Przemysław Bartula, 8 kwietnia 2002, 08:58
Firma Codemasters poinformowała, że strategia czasu rzeczywistego produkowana przez zespół Bitmap Brothers „World War II: D-Day to Berlin” zmieniała swój tytuł i teraz nosi nazwę „World War II: Frontline Command”.
Strategie, na które warto czekać w odczuciu skromnego gracza
Przemysław Bartula, 10 marca 2002, 13:08
Na wstępie zaznaczam, że nie chodzi tu o przedstawienie wszystkich nadchodzących RTS-ów, czy turówek, ale gier, które starają się jak najwierniej oddać realia historycznych wojen i potyczek. Jak wiemy, do roku 2000 prym w tej dziedzinie wiodła seria Close Combat, niestety odeszła do lamusa, a część piąta okazała się być ostatnią. Również w 2000 roku ukazała się gra Combat Mission: Beyond Overlord, przejęła palmę pierwszeństwa i trzyma ją do dziś, już blisko dwa lata. Przez ten czas praktycznie nie było żadnego innego tytułu tego typu godnego uwagi, jednak rok bieżący rok oraz początek roku 2003 może odmienić panującą sytuację. W tym okresie ma, bowiem zostać wydanych kilka bardzo ciekawie zapowiadających się tytułów, które pokrótce wam przedstawię.
WWII: D-Day To Berlin - zwykły RTS, czy też coś więcej?
Przemysław Bartula, 27 lutego 2002, 09:05
Na zachodnim serwisie Computer and Video Games pojawiły się pierwsze screenshoty z najnowszej produkcji zespołu Bitmap Brothers i firmy Codemasters zatytułowanej WWII: D-Day To Berlin. Przypominam, że będzie to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas do czasów II Wojny Światowej, gdzie obejmiemy dowodzenie nad walczącymi oddziałami. Być może to zbyt duży i zbyt wczesny wniosek, ale patrząc na screeny, wygląda na to (jest nadzieja :-), że nie będzie to zwykły RTS, lecz rasowy symulator ówczesnego pola walki wzorowany na grze G.I.Combat, a idąc dalej na Combat Mission (bo na tej wzoruje się G.I.Combat).
Codemasters wydawcą World War II: D-Day To Berlin
Przemysław Bartula, 30 listopada 2001, 08:44
W zeszłą sobotę firma Bitmap Brothers ujawniła, że opracowuje strategię czasu rzeczywistego traktującą o działaniach zbrojnych w czasie II Wojny Światowej, pt. World War II: D-Day To Berlin. Wczoraj, zaledwie kilka dni po tym, firma Codemasters wykupiła prawa do wydania tej produkcji na całym świecie.
World War II: D-Day To Berlin w planach...
Michał Bobrowski, 24 listopada 2001, 09:49
Pojawiły się pierwsze informacje na temat opracowywanego przez firmę Bitmap Brothers strategię czasu rzeczywistego pt. World War II: D-Day To Berlin. Warto zauważyć, że w gatunku RTS ta firma zanotowała już znaczne osiągnięcia tworząc m.in. uznaną grę Z: Steel Soldiers. Nowy projekt, jak łatwo zauważyć przeniesie nas w czasy II Wojny Światowej...