Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Poradnik: Age of Wonders II: The Wizard’s Throne

Redakcja GRYOnline.pl, 19 maja 2004, 17:48

Poradnik do strategicznej gry turowej Age of Wonders 2: The Wizard’s Throne. Znajdziecie tu porady poświęcone zasadom rozgrywki, spis dostępnych jednostek oraz ich atrybutów, listę dostępnych czarów, a także opisy przejścia wszystkich etapów kampanii.

Age of Wonders: Shadow Magic w produkcji

Krzysztof Bartnik, 4 maja 2003, 11:36

Od momentu rynkowej premiery ostatniej gry z serii Age of Wonders (czyli The Wizard’s Throne) minął już blisko rok, jednak rozwój samego cyklu nie został zatrzymany. Otóż firma Gathering poinformowała, iż holenderski zespół Triumph Studios już od jakiegoś czasu pracuje nad kolejną częścią tej popularnej strategii turowej. Produkcja będzie nosiła podtytuł Shadow Magic i pozwoli nam przenieść się do, znanego z poprzednich wydań, fantastycznego świata, w którym Nowe Imperium rozpoczęło atak na Antyczne Rasy...

Recenzja: Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Fajek, 9 sierpnia 2002, 13:26

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne to bezpośrednia kontynuacja strategii turowej Age of Wonders, która na przełomie lat 1999/2000 została sowicie nagrodzona przez wiele czołowych czasopism i stron internetowych za świetną grywalność, pomysł i specyficzny klimat.

Polskie demo Age of Wonders II

Tomasz Pyzioł, 26 lipca 2002, 16:36

Wydawnictwo Play-It udostępniło polską wersję demonstracyjną gry Age of Wonders 2: Tron Czarnoksiężnika. Gra jest kontynuacją doskonałej strategii turowej zespołu Triumph Software, na podobieństwo serii HoMM, rozgrywającej się krainach fantasy.

Age of Wonders II pojechał do sklepów

Tomasz Pyzioł, 13 czerwca 2002, 13:08

Od dzisiaj w zachodnich sklepach dostępna jest już najnowsza strategia Take-Two Interactive - Age of Wonders II: The Wizard’s Throne. Jest to druga część doskonałej strategii turowej stworzonej przez zespół Triumph Software w 1999 roku, która dzięki ciekawej fabule i niekonwencjonalnej rozgrywce zyskała grono zagorzałych wielbicieli.

Age of Wonders 2: Tron Czarnoksiężnika na ukończeniu

Janusz Burda, 7 czerwca 2002, 16:05

Prace nad polską wersją Age of Wonders 2: Tron Czarnoksiężnika, kontynuacją hitu z 1999 roku zbliżają się do finału. Wszystkie teksty zostały przetłumaczone, a nagrania polskich lektorów zakończone, co oznacza, iż już wkrótce rozpoczną się beta testy.

Wrażenia z Age of Wonders II: The Wizard’s Throne

Wojciech Antonowicz, 2 czerwca 2002, 15:52

Dzięki uprzejmości firmy PlayIt miałem w ten weekend przyjemność przetestować prasową wersję wyprodukowanej przez Triumph Software gry strategicznej Age of Wonders II: The Wizard’s Throne. Gra ta pod koniec tego miesiąca zawita na polskie półki sklepowe, jeśli wiec macie ochotę to zapraszam do przeczytania moich wrażeń z rozgrywki.

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne - GOLD

Przemysław Bartula, 28 maja 2002, 08:37

Firma Triumph Software poinformowała, że prace nad strategią turową osadzoną w realiach świata fantasy, Age of Wonders II: The Wizard’s Throne, zostały ukończone i gra 12 czerwca trafi do sklepów. Przypominam, że tytuł ten jest sporą konkurencją dla wydanego niedawno Heroes of Might & Magic IV. Czy pokona w bezpośredniej walce starego mistrza i zdobędzie uznanie graczy? Zobaczymy już niedługo.

Age of Wonders 2: Tron Czarnoksiężnika - premiera wkrótce

Fajek, 25 kwietnia 2002, 12:08

Wydawnictwo Play-It ma wspaniałą wiadomość dla wszystkich fanów prawdziwych strategii. Lokalizacja Age of Wonders 2: Tron Czarnoksiężnika, kontynuacji hitu z 1999 roku właśnie się rozpoczęła.

Zapowiedź: Age of Wonders II - The Wizard’s Throne

Fajek, 7 stycznia 2002, 13:04

Age of Wonders II: The Wizard’s Throne to bezpośrednia kontynuacja strategii turowej Age of Wonders, która na przełomie lat 1999/2000 została sowicie nagrodzona przez wiele czołowych czasopism i stron internetowych za świetną grywalność, pomysł i specyficzny klimat. Dzięki Age of Wonders II, znowu przeniesiemy się do pogrążonej w wojnie, fantastycznej krainy, będziemy toczyć krwawe bitwy, zdobywać zamki, używać magii i odkrywać nowe nieznane regiony świata. Podobnie jak w części pierwszej grę rozpoczynamy nie posiadając żadnego większego zaplecza gospodarczego i militarnego.