Newsy i ciekawostki na temat NBA Ballers
Midway rezygnuje z kilku znanych marek gier
Piotr Doroń, 20 października 2008, 11:59
Od kilku dni Zachodnie serwisy zastanawiają się nad dalszym losem kilku marek wydawanych pod skrzydłami firmy Midway. Stało się tak w związku z informacjami zamieszczonymi w najnowszym raporcie finansowym popularnego wydawcy i producenta. Wynika z nich, że z uwagi na słabe przyjęcie ze strony graczy Midway skasuje z planu wydawniczego jeden z własnych tytułów oraz pojedynczą produkcję, której deweloperem jest niezależne studio.
Nowa gra z serii NBA Ballers zmierza na konsole Xbox 360 i PlayStation 3
Przemysław Zamęcki, 28 listopada 2007, 11:50
Koncern Midway Games poinformował wczoraj o trwających pracach nad trzecią częścią koszykarskiej serii NBA Ballers.
NBA Ballers razy dwa
Krzysztof Bartnik, 14 grudnia 2005, 10:34
Przedstawiciele korporacji Midway poinformowali o dodaniu dwóch nowych gier z wyrazami NBA Ballers w tytule do katalogu wydawniczego tejże firmy. Mowa tu o NBA Ballers: Phenom, produkcji opracowywanej z myślą o posiadaczach dwóch konsol obecnej generacji (PS2 i Xbox), oraz NBA Ballers: Rebound, grze dedykowanej użytkownikom PSP.
Pięć firm zje tort z logiem NBA
Krystian Smoszna, 22 marca 2005, 13:51
Nie będzie powtórki ze spektakularnych kontraktów, które swego czasu wstrząsnęły branżą elektronicznej rozrywki. Szefowie najsłynniejszej ligi koszykówki na świecie – NBA – postanowili nie wyróżniać jednej firmy (tak jak zrobiły to bliźniacze federacje NFL i MLB), ale doszli do porozumienia z pięcioma koncernami zajmującymi się produkcją gier video i podpisali z nimi długoterminowe umowy.
Gry firmy Midway popularne na całym świecie
Włodarczak Adam, 6 grudnia 2004, 19:12
Korporacja Midway Games ogłosiła na ostatniej konferencji prasowej, że dwie ostatnio wydane gry – NBA Ballers oraz Midway Arcade Treasures do tej pory nabyło ponad milion osób z całego globu. Co prawda do spektakularnych wyników takiego hitu jak Halo 2 (kilkanaście dni po premierze produkt ten nabyło, uwaga – to nie żarty – ponad 5 mln Amerykanów!) daleko, ale wydawcy i tak nie kryją zadowolenia.