Newsy i ciekawostki na temat Sega Rally Championship 2
Premiera gry SEGA Rally przesunięta na jesień
Krystian Smoszna, 14 marca 2007, 08:32
Wielbiciele wirtualnych wyścigów samochodowych, którzy oczekują rychłej premiery gry SEGA Rally, będą musieli uzbroić się w cierpliwość. Z informacji ujawnionych wczoraj przez koncern SEGA wynika, że produkt ten zadebiutuje na rynku dopiero jesienią.
Pierwsze wysokiej jakości obrazki, zapowiadające grę Sega Rally Revo
Radosław Grabowski, 17 stycznia 2007, 07:07
Zanim jeszcze świat usłyszał o grach, sygnowanych nazwiskiem Colina McRae czy nieodżałowanego Richarda Burnsa, w dziedzinie wirtualnych rajdów królowała marka Sega Rally. W ubiegłym roku ludzie z korporacji Sega zapowiedzieli powrót tej serii na rynek za sprawą pozycji o tytule Sega Rally Revo. Dziś możemy Wam wreszcie pokazać screenshoty w rozdzielczości 720p (1280x720).
Wciśnij gaz do dechy w SEGA Rally Revo!
Marek Grochowski, 28 kwietnia 2006, 15:27
W dniu dzisiejszym znany koncern SEGA zaanonsował nową grę, traktującą o rajdach samochodowych, a mianowicie Rally Revo. Prace nad powyższym tytułem zlecono świeżo uformowanej ekipie SEGA Driving Studio i, jak nietrudno się domyślić, powstający produkt będzie debiutanckim dziełem zespołu z Wielkiej Brytanii.
Garść świeżych informacji o Sega Rally 2005
Andrzej Klimczuk, 26 września 2004, 08:41
Podczas trwających w Japonii targów Tokyo Game Show korporacja Sega postanowiła uchylić rąbka tajemnicy odnośnie nowej gry wyścigowej z serii Sega Rally przygotowywanej z myślą o platformie Sony PlayStation 2. Tym samym potwierdziły się nasze niedawne doniesienia.
Virtua Fighter 5 i Sega Rally Championship 3 w technologi PowerVR?
Radosław Grabowski, 22 marca 2004, 11:23
Dokładnie od 1996 roku właściciele komputerów osobistych klasy PC stykają się z hardware PowerVR, przydatnym w dziedzinie renderowania realistycznej oprawy wizualnej w trzech wymiarach. Przed niespełna dwoma miesiącami powiadomiliśmy Was, że rzeczony system będzie również wykorzystywany w nowoczesnych telefonach komórkowych np. ze stajni koreańskiej korporacji Samsung. Natomiast dzisiaj chcielibyśmy przedstawić sprawę koncernu Sega i wykupionej właśnie przez niego licencji na użycie niniejszej technologii w urządzeniach elektroniczno-rozrywkowych następnej generacji.