Newsy i ciekawostki na temat Crowfall
Crowfall zmieni system wydobywania surowców? – Sieciowe Wieści (29/09/2017)
Łukasz Mitka, 29 września 2017, 11:15
Witamy w kolejnej odsłonie Sieciowych Wieści, w której piszemy m.in. o innowacyjnym systemie zbierania surowców w Crowfall, aktualizacji 1.4 w LawBreakers, synchronizacji Magic: The Gathering Arena z rzeczywistą wersją tej karcianki, debiucie nordyckiego survivalu Valnir Rok w Steam Early Access, odrodzeniu Dragon's Prophet oraz o zamknięciu serwerów gry Zombies, Monsters, Robots. Zapraszamy!
Wieści ze świata (For Honor, Sonic Forces, Crowfall) 17/5/2017
Krzysztof Mysiak, 17 maja 2017, 17:59
Dziś piszemy o rozpoczęciu drugiego sezonu w For Honor (Shadow and Might), możliwości stworzenia własnej postaci w Sonic Forces i o graficznej przemianie gry MMORPG Crowfall, która została ufundowana na Kickstarterze w 2015 roku. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Koniec zbiórki na Crowfall. Kwota docelowa przebita dwukrotnie
Jakub Błażewicz, 27 marca 2015, 11:40
Wczoraj zakończyła się zbiórka pieniędzy na Crowfall - MMORPG od debiutującego studia ArtCraft. Zebrana suma dwukrotnie przekroczyła kwotę minimalną wymaganą do rozpoczęcia prac nad grą i pozwoliła na osiągnięcie wszystkich celów dodatkowych.
Crowfall – MMORPG ze zmiennymi światami ufundowane w cztery dni
Krzysztof Mysiak, 27 lutego 2015, 18:15
Minęły raptem cztery dni, a Crowfall – oryginalne MMORPG od studia ArtCraft Entertainment – osiągnęło cel minimalny w zbiórce pieniędzy na Kickstarterze. Jest to niezłe osiągnięcie, biorąc pod uwagę, że mowa tu o kwocie 800 tysięcy dolarów. Przy tej okazji twórcy ujawnili dodatkowe progi, których przekroczenie wzbogaci grę pod względem grafiki i mechaniki rozgrywki.
Wystartował Kickstarter Crowfall - MMORPG ze zniszczalnymi światami
Kamil Zwijacz, 24 lutego 2015, 17:11
W serwisie Kickstarter rozpoczęła się kolejna zbiórka pieniędzy, na którą tym razem powinni zwrócić uwagę miłośnicy gier MMORPG. Studio ArtCraft Entertainment zamierza bowiem stworzyć produkcję z niezliczoną ilością zniszczalnych światów na których toczyć będzie się odwieczna wojna bogów.