Steam PC Windows - Hardware (5)
Valve zamierza pozostać przy obecnej generacji silnika Source
Aleksander Kaczmarek, 15 maja 2011, 15:00
Gabe Newell, szef Valve Corporation zdementował pogłoski o planach stworzenia całkowicie nowej wersji Source Engine. Zamiast tego firma chce dalej rozwijać obecną technologię, korzystając z takich jej zalet jak stabilność i dojrzałość. To oznacza także, że kolejne gry deweloperów z Valve bazować będą na 7-letnim już silniku.
AMD/ATI Radeon – nowe sterowniki i automatyczna aktualizacja przez Steam
Jakub Wencel, 16 września 2010, 11:03
AMD ogłosiło, że począwszy od następnej wersji sterowników do kart graficznych wydawanych pod tym szyldem, sterowniki do kart Radeon będą mogły być automatycznie aktualizowane poprzez usługę Steam. Tak się złożyło, że obwieszczenie to zbiegło się w czasie z premierą nowych sterowników Catalyst oznaczonych numerem 10.9, które – zgodnie za zapowiedzią – pojawiły się nie tylko na odpowiedniej stronie AMD, ale i do pobrania poprzez system Valve.
Z jakiego sprzętu i oprogramowania korzystają użytkownicy Steam
Adrian Werner, 22 sierpnia 2010, 13:57
Valve Software opublikowała najnowsze statystyki dotyczące sprzętu oraz oprogramowania jakie posiadają użytkownicy serwisu Steam.
Razer, Valve i Sixense pracują nad nowym kontrolerem dla PC
Maciej Śliwiński, 8 stycznia 2010, 10:40
Podczas trwającego właśnie Consumer Electronics Show producent sprzętu dla graczy, Razer, poinformował o podpisaniu wieloletniej umowy o współpracy z firmą Sixense Entertainment oraz Valve Software. Na mocy porozumienia powstanie nowy kontroler dla graczy, wykorzystujący gesty i ruchy użytkownika.
Pierwsze testy wydajności Half-Life 2
Daniel Sodkiewicz, 22 sierpnia 2004, 11:20
Redakcja serwisu Virtual-Zone opublikowała testy wydajności dziewięciu kart graficznych w środowisku gry Half-Life 2, czyli Source Engine. Próbie zostały poddane karty ATI i NVIDIA z wyższego i średniego przedziału cenowego. Zamieszczone wyniki zostały stworzone na podstawie Half-Life 2 Stress Test, jakim nazwano timedemo Half-Life 2, które można było oglądać na E3 z 2003 roku. Demo to charakteryzuje się dużą ilością efektów specjalnych silnika Source, włączając w to bump-mapping, sub-divided surfaces i light blooming.
Idealny sprzęt komputerowy dla entuzjasty Half-Life 2
Radosław Grabowski, 23 maja 2004, 12:55
Ponoć od komercyjnej premiery Half-Life 2 dzieli nas już tylko kilka tygodni, więc użytkownicy z całego globu ziemskiego czynią rozmaite przygotowania (np. zakup lepszych kart graficznych i zwiększanie ilości pamięci operacyjnej) w kontekście rynkowego debiutu rzeczonego produktu firmy developerskiej Valve Software. Natomiast pewien mieszkaniec Belgii, ukrywający się pod pseudonimem piloux, postanowił poddać komputer osobisty specjalnej modyfikacji wizualnej w ramach autorskiego projektu Blackmesa HL.