Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikBijatykiGBA
Okładka Zatch Bell!: Electric Arena (GBA)
OkładkaZatch Bell!: Electric Arena (GBA)

Zatch Bell!: Electric Arena GBA

Zatch Bell: Electric Arena, wyprodukowana przez Eighting, to gra, która poszerza i tak już duży zasób przeróżnych produkcji powiązanych z serią kreskówek Zatch Bell.

Bijatyki | tytuły ekskluzywne Nintendo

PolecaneKolekcja gier
Obserwuj grę
Kolekcja gier
Obserwuj grę

Zatch Bell!: Electric Arena Premiera GBA

21listopada2005

producent: Eighting wydawca: Bandai Namco Entertainment Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Zatch Bell: Electric Arena, wyprodukowana przez Eighting, to gra, która poszerza i tak już duży zasób przeróżnych produkcji powiązanych z serią kreskówek Zatch Bell. Serial znany z Cartoon Network zyskał sobie spore grono sympatyków na całym świecie, nic więc dziwnego, że pojawiła się gra, przenosząca przygody sympatycznych Mamodo do wirtualnej rzeczywistości.

Wspomniany producent – firma Eighting – swój pomysł na grę zaprezentował jednocześnie na trzech platformach. Oprócz Zatch Bell: Electric Arena przeznaczonego dla użytkowników Game Boy Advance, z myślą o właścicielach PS2 i GCN wydany został jeszcze tytuł Zatch Bell: Mamodo Battles. Chociaż podtytuły tych produkcji są różne, to jednak sam pomysł i charakter rozgrywki jest niemal identyczny dla obu pozycji.

Dla niewtajemniczonych kilka słów wyjaśnień. Zatch Bell to seria kreskówek, znanych w Japonii pod nazwą Konjiki no Gash Bell. Jest to opowieść o tajemniczych stworkach zwanych Mamodo. Co 1000 lat setka tych humanoidalnych osobników zostaje zesłana na Ziemię. Tutaj toczą między sobą zaciętą bitwę, a wygrany powraca do swego świata i zasiada na królewskim tronie. Żeby było jeszcze ciekawiej, to istoty te mogą korzystać z rozmaitych zaklęć, jednak w tym celu potrzebują pomocy człowieka – swego przyjaciela na obcej planecie.

Zatch Bell to właściwie nieustanna walka z innymi parami Mamodo – człowiek. Rozpoczynając grę możemy stworzyć swój własny duet lub wybrać z 12 gotowych zespołów. W trakcie rozgrywki istnieje jeszcze możliwość odblokowania kilku dodatkowych postaci. W bitwach, tak jak ma to miejsce w telewizyjnym odpowiedniku, główną rolę odgrywają ścierające się ze sobą wojownicze Mamodo. Szeroki zakres możliwych do przeprowadzenia ataków, zarówno fizycznych jak i magicznych, jest niezaprzeczalnym plusem tej produkcji. Ludzki partner asystuje w obu formach ataku – kontrolując magiczną księgę lub pomagając w wykonaniu skomplikowanych kombosów.

Grafika w Zatch Bell: Electric Arena jest dość cukierkowa. Kolory są bardzo nasycone i czasem aż zbyt jaskrawe. Dodaje to sporą dozę radości do tej produkcji, jest jednak pewnym odstępstwem od animowanego pierwowzoru. Sam wygląd postaci jest zadowalający i widać, że starano się jak najlepiej odwzorować znanych bohaterów. Fani serii mogą więc czuć się usatysfakcjonowani. Ci, którzy dopiero poznają tajemniczy świat Mamodo, są przyciągani przez producenta dodatkowym trybem gry dwuosobowej, a także wciągającymi mini-gierkami.

Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007

Tryb gry: single / multiplayer  

Wymagania wiekowe Zatch Bell!: Electric Arena: Odpowiednia dla każdego wieku.

Zatch Bell!: Electric Arena Wymagania sprzętowe

Game Boy Advance

Game Boy Advance

  • Wykorzystuje:
  • link-kabel
  • dodatkowo (GBA): link-kabel