Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Ekonomiczne - Gry Xbox po premierze

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Najpopularniejsze gry po premierze o tematyce ekonomiczne na platformę XBOX.

XBOX

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

ekonomiczne
The Sims
The Sims

Symulacje 14 stycznia 2003

Przebojowa gra symulacyjna, wyprodukowana przez specjalizujące się w tym gatunku studio Maxis (SimCity, SimTown i inne). The Sims pozwala graczowi zaopiekować się wirtualną rodziną tytułowych Simów. Zabawa polega na zaspokajaniu rozmaitych potrzeb życiowych postaci – od typowo fizjologicznych (jedzenie, toaleta, higiena itp.), poprzez relacje towarzyskie, aż po karierę zawodową.

The Sims 2
The Sims 2

Symulacje 24 października 2005

Kontynuacja bijącej rekordy popularności gry symulacyjnej The Sims (2000). Dewelopingiem The Sims 2 zajęło się studio Maxis (SimCity, EA Land i inne) we współpracy z koncernem Electronic Arts. Gracze ponownie mają okazję zaopiekować się wirtualnymi postaciami, kierując ich poczynaniami przez niemal całe życie – od wczesnego dzieciństwa aż do późnej starości. Celem zabawy jest osiągnięcie możliwie jak najwyższego wyniku Life Score, obrazującego intensywność ważnych wydarzeń w życiu bohatera.

RollerCoaster Tycoon
RollerCoaster Tycoon

Strategiczne 21 marca 2003

RollerCoaster Tycoon jest strategią ekonomiczną stworzoną przez firmę Microprose. Gracze mają za zadanie zarządzać wirtualnym wesołym miasteczkiem, dbając o jego rozwój, generowane zyski oraz zadowolenie odwiedzających. Gra umożliwia także projektowanie własnych atrakcji, w tym chociażby tytułowych kolejek górskich.

Playboy: The Mansion
Playboy: The Mansion

Strategiczne 25 stycznia 2005

Pierwsza gra na dużą skalę, powstała na zlecenie wydawcy chyba najsłynniejszego magazynu dla mężczyzn – Playboy Enterprises, Inc, który postanowił poszerzyć swoją ofertę i wejść z nią również na rynek gier video.

Jurassic Park: Operation Genesis
Jurassic Park: Operation Genesis

Strategiczne 21 marca 2003

Opracowana przez studio Blue Tongue Software strategia ekonomiczna należąca do popularnej kategorii tycoonów. W grze Jurassic Park: Operation Genesis celem gracza jest stworzenie przynoszącego jak największe zyski parku rozgrywki, w którym główną atrakcję stanowią znane z filmów Spielberga dinozaury. Zabawa koncentruje się na rozbudowie parku (z możliwością wpływania na topografię terenu), wznoszeniu rozmaitych budynków i atrakcji oraz dbaniu o budżet parku i zadowolenie odwiedzających go gości.

The Movies
The Movies

Strategiczne prace wstrzymane

The Movies to strategia ekonomiczna, wyprodukowana przez zespół deweloperski Lionhead Studios. Akcja gry osadzona została w okresie tzw. "złotych lat" Hollywood, a gracz wciela się w rolę debiutującego producenta filmowego, do którego obowiązków należy m.in. zatrudnianie aktorów, poszukiwanie scenariuszy i zapewnienie zaplecza finansowego. Twórcy z dbałością o szczegóły odtworzyli historię kinematografii.

Monopoly Party
Monopoly Party

Towarzyskie 29 października 2002

Monopoly Party to konsolowa wersja najpopularniejszej gry planszowej, w której bawimy się w kapitalistę i gromadzimy fortunę kosztem innych graczy. Podobnie, jak w oryginale, tak też i tu rywalizować ze sobą mogą maksymalnie czterej gracze.

Thrillville
Thrillville

Strategiczne 17 listopada 2006

Thrillville to gra ekonomiczna, za której powstanie odpowiada studio Frontier Developments. Podobnie, jak poprzednie wytwory tej firmy (np. RollerCoaster Tycoon 3), również ten produkt podejmuje temat tworzenia lunaparku.

Snow (2005)
Snow (2005)

Strategiczne prace wstrzymane

Ekonomiczny symulator narkobiznesu. Jako były aktor szukający łatwego bogactwa na nielegalnej drodze, mamy 10 lat na zbudowanie podziemnego imperium handującego kokainą w Stanach Zjednoczonych.