White Noise: A Tale of Horror X360
Opracowany przez hiszpańskie studio Milkstone prosty pierwszoosobowy horror, zainspirowany kultowym Slenderem. Naszym zadaniem jest odnalezienie ośmiu taśm w ciemnym lesie, nawiedzanym przez niebezpieczną, nadprzyrodzoną istotę.
White Noise: A Tale of Horror Premiera X360
14grudnia2012
producent: Milkstone wydawca: Milkstone Strona oficjalna
Angielskie napisy i dialogi
White Noise: A Tale of Horror to prosty, pierwszoosobowy horror, zainspirowany wydaną w 2012 roku darmową produkcją Slender: The Eight Pages. Gra została opracowana przez niezależne hiszpańskie studio Milkstone i ukazała się na konsoli Xbox 360 w ramach programu Xbox Live Indie Games.
Tytuł gry pochodzi od zjawiska akustycznego zwanego „szumem białym”, opisującego sygnał o całkowicie płaskim widmie. Zadaniem gracza jest tu odnalezienie ośmiu taśm w ciemnym lesie, nawiedzanym przez niebezpieczną, nadprzyrodzoną istotę. Podczas zabawy wyposażeni jesteśmy wyłącznie w latarkę, a jedyną wskazówką jest pojawiający się okazjonalnie tytułowy szum, który oznacza, że znajdujemy się w pobliżu taśmy. Zadanie utrudnia nam też fakt, że w trakcie poszukiwań musimy również unikać wspomnianego potwora. W przypadku spotkania należy możliwie jak najszybciej odwrócić się i oddalić w bezpieczne miejsce, gdyż dłuższy kontakt z istotą powoduje obłęd i oznacza automatyczny koniec gry.
Jeśli uda nam się szczęśliwe odnaleźć wszystkie osiem taśm, z każdą kolejną rozgrywką odblokowujemy wyższe poziomy trudności i rozmaite modyfikatory. Jak na budżetową produkcję niezależną przystało, White Noise: A Tale of Horror na konsoli Xbox 360 oferuje stosunkowo prostą lecz klimatyczną oprawę graficzną.
Ostatnia modyfikacja 1 lutego 2016
Tryb gry: single player
Wymagania wiekowe White Noise: A Tale of Horror: Odpowiednia dla każdego wieku.
White Noise: A Tale of Horror Wymagania sprzętowe
Xbox 360
- Wykorzystuje:
- Xbox Live